Deur en spatbord gezocht

Zoveel mogelijk info en plaatjes svp (en zet er een prijs bij!)
Plaats reactie
Malfie
Berichten: 121
Lid geworden op: 11 mar 2012, 17:18
Provincie: Gelderland

Deur en spatbord gezocht

Bericht door Malfie »

Ik ben op zoek naar een portier en voorspatbord, bestuurderskant. Mijn ouders zijn voor hun donder gereden. Gelukkig alleen blik, en voorzover ik kan zien is het met een nieuwe deur en frontwing weer opgelost.
Heeft er iemand nog wat liggen? Trigger mauve is het makkelijkst, maar andere kleuren ook graag aanbieden.
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Deur en spatbord gezocht

Bericht door menno3x8g »

Ik heb allebei wel in de verkeerde kleuren.
Maar transport is lastig, ik zit in Oost-Groningen.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Malfie
Berichten: 121
Lid geworden op: 11 mar 2012, 17:18
Provincie: Gelderland

Re: Deur en spatbord gezocht

Bericht door Malfie »

Kijk! Das al iets, ik hou je even in gedachten! Ik ga eerst even hier in de buurt zoeken, maar beter ver weg als niet te vinden.. :)
Ik neem aan geen dikke deuken enzo? Wat had je in gedachten kwa prijs? En de deur, is die compleet met ruiterij en rubbers,
of kaal?
Ik weet dat er bij van Deijne in Volkel een tijdje geleden een zilveren stond, maar die stond toen onder op de stapel, en
weet dus niet hoe die deuren er aan toe zijn
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Deur en spatbord gezocht

Bericht door menno3x8g »

De deur is in principe compleet te leveren en wat ik mij herinner zonder deuken. Alleen de binnenbekleding is eraf. Dat kan er weer op maar is van het creme-leder type.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Malfie
Berichten: 121
Lid geworden op: 11 mar 2012, 17:18
Provincie: Gelderland

Re: Deur en spatbord gezocht

Bericht door Malfie »

Ah oké! Klinkt goed.. Bekleding heb ik niet nodig, die is niet beschadigd. Het is het zwarte stoffen interieur. En je vraagprijs?
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Te koop/gevraagd/ruil/webshops”