Introductievideo van de technische vernieuwingen van de Galant 8G EA0 '97 van MMC Germany
Vanwege de grootte van het bestand en de beperkte schijfruimte op ons forum heb ik de video geshared op mijn Google Drive
downloadlink:
[External Link Removed for Guests]
Youtube:
[External Link Removed for Guests]
Video Technische introductie Galant EA0 '97 in Duitsland
Video Technische introductie Galant EA0 '97 in Duitsland
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de eerste eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de eerste eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de eerste eigenaar.
Re: Video Technische introductie Galant EA0 '97 in Duitsland
Leuk.
Een station met automatische niveauregeling achter heb ik nog niet gezien.
Werd dat wel in Nederland geleverd?
Een station met automatische niveauregeling achter heb ik nog niet gezien.
Werd dat wel in Nederland geleverd?
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: Video Technische introductie Galant EA0 '97 in Duitsland
In Duitsland rijden ook Galants rond met 'n af-fabriek ingebouwd volledig geïntegreerd schuifdak.
Die heb ik in NL ook nog geen enkele gezien. (afgezien van één prototype)
Die heb ik in NL ook nog geen enkele gezien. (afgezien van één prototype)
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de eerste eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de eerste eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de eerste eigenaar.
Re: Video Technische introductie Galant EA0 '97 in Duitsland
Beide onderdelen zijn zowel op de Sedan als Station leverbaar geweest. Helaas nooit op Nederlandse auto's. (option codes beginnend met een S en enkele beginnend met een E)
Dat zal wel te maken hebben gehad met de BPM op de nieuw te leveren auto's in NL. Daar probeerde de importeur de prijs van de standaard auto altijd zo laag mogelijk te houden door minder fabrieksopties aan te bieden en deze zelf later after-market weer in te bouwen. Hierdoor bleef de BPM lager. In die tijd zijn vele auto's (niet alleen Mitsubishi) richting het buitenland gegaan welke voor de Nederlandse markt bedoeld waren. De kale prijs (zonder belastingen) was in Nederland zo laag dat het aantrekkelijk was voor mensen in het buitenland om een Nederlandse auto aan te schaffen en deze in hun eigen woonland te importeren.
Dat zal wel te maken hebben gehad met de BPM op de nieuw te leveren auto's in NL. Daar probeerde de importeur de prijs van de standaard auto altijd zo laag mogelijk te houden door minder fabrieksopties aan te bieden en deze zelf later after-market weer in te bouwen. Hierdoor bleef de BPM lager. In die tijd zijn vele auto's (niet alleen Mitsubishi) richting het buitenland gegaan welke voor de Nederlandse markt bedoeld waren. De kale prijs (zonder belastingen) was in Nederland zo laag dat het aantrekkelijk was voor mensen in het buitenland om een Nederlandse auto aan te schaffen en deze in hun eigen woonland te importeren.
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.