Helemaal mooi deze
[External Link Removed for Guests]

Geld teveel..GALANDY schreef:kijk dat snap ik dan niet he, je doet de moeite carbon deuren te laten maken om gewicht te besparen maar dan ga je voor een paar tien tallen kilo's multimedia inbouwen, ik begrijp de logica niet meteen
Hmm, zal het niet gewoon gaan om optische tuning? Dus gewoon volgeplakt met stickers.GALANDY schreef:kijk dat snap ik dan niet he, je doet de moeite carbon deuren te laten maken om gewicht te besparen maar dan ga je voor een paar tien tallen kilo's multimedia inbouwen, ik begrijp de logica niet meteen
het is wat ik uit de tekst kan opmaken geen "echte" vr4, het is een gewone galant met vr4 motor swapSisterOfMercy schreef:Hmm, zal het niet gewoon gaan om optische tuning? Dus gewoon volgeplakt met stickers.GALANDY schreef:kijk dat snap ik dan niet he, je doet de moeite carbon deuren te laten maken om gewicht te besparen maar dan ga je voor een paar tien tallen kilo's multimedia inbouwen, ik begrijp de logica niet meteen
Beetje jammer van de wagen eigenlijk.. straks is er geen enkele originele VR4 meer, wat moet je dan?