Oude WinCAPS

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yeti
Berichten: 675
Lid geworden op: 24 nov 2012, 11:48
Provincie: Connacht (IRL)
Contacteer:

Oude WinCAPS

Bericht door Yeti »

Gisteren bezig geweest met het oude WINCAPS aan de praat te krijgen.

Is inmiddels is dit gelukt alleen geen aanvulling op het oude ASA systeem omdat er geen voertuigen in staan van voor 1982.

Weet iemand of dit klopt? zijn voertuigen van voor bouwjaar 1982 nooit opgenomen in het WINCAPS / ASA programma of heb ik een beperkte versie van het WINCAPS systeem. Het lijkt ook alleen maar Amerikaanse modellen te bevatten. Heeft Iemand de europese / Japanse / wereldwijde versie van het WINCAPS systeem?

Ik hoor graag van U
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Oude WinCAPS

Bericht door menno3x8g »

Ik heb geen idee.
Op internet zijn verschillende WINCAPS te krijgen ook van Europese modellen (al is me niet duidelijke welke modellen).
Ik kan me voorstellen dat tot het jaar 1982 van de boeken geen digitalisering gemaakt is.
Van wanneer dateren betaalbare computers?
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Qualconu
Berichten: 320
Lid geworden op: 04 mar 2020, 17:33
Provincie: Noord-Brabant

Re: Oude WinCAPS

Bericht door Qualconu »

menno3x8g schreef: 13 nov 2022, 09:40 Ik kan me voorstellen dat tot het jaar 1982 van de boeken geen digitalisering gemaakt is.
Van wanneer dateren betaalbare computers?
In 1983 verscheen de enige echte IBM XT Personal Computer met 640Kb geheugen, 'n 10MB harddisk, 'n 5 inch floppydrive en MS-DOS 2.0.
Het was toen 'n wereldwonder maar, met de ogen van nu, niet meer dan 'n tekstverwerker met 'n klein groen monochrome beeldschermpje.
Hij was enigermate betaalbaar want we hadden er op kantoor 2 in gebruik; één daarvan staat nu nog steeds bij mij stof te verzamelen.
Dus het enige wat van vóór die tijd bestaat aan CAPS zijn waarschijnlijk inderdaad alleen vergeelde boeken.
Of misschien microfishes?
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de 1e eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Gebruikersavatar
Yeti
Berichten: 675
Lid geworden op: 24 nov 2012, 11:48
Provincie: Connacht (IRL)
Contacteer:

Re: Oude WinCAPS

Bericht door Yeti »

De Wincaps versie die ik nu draai (op win XP VM) is 3.41 en dateert uit 1997.

Ik heb ook geen idee wanneer Mitsubishi de digitale overstap heeft gemaakt.

Ondanks dat de microfishes nog wel eens aangeboden worden heb ik geen ruimte om die ergens op te slaan en dan vooral de machine waarmee de microfishes voor het blote oog leesbaar worden gemaakt. Ook de digitale EPC's van de diverse onderdelen sites gaan niet verder terug dan 1982. Eens verder kijken of er lieden zijn die de microfishes misschien ooit hebben gedigitaliseerd.
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
Gebruikersavatar
Qualconu
Berichten: 320
Lid geworden op: 04 mar 2020, 17:33
Provincie: Noord-Brabant

Re: Oude WinCAPS

Bericht door Qualconu »

Heb nog wel 'n versie 2.66 gevonden, maar die is ook uit 1997 en ogenschijnlijk ook alleen USA
[External Link Removed for Guests]
MMC 1997 Caps 2.66.png
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de 1e eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Plaats reactie

Terug naar “Handboeken”