Coming home verlichting

Voor info en vragen over alle elektronica interieur en exterieur
Plaats reactie
kevin1990
Berichten: 514
Lid geworden op: 10 mar 2012, 09:30
Provincie: Zuid-Holland

Coming home verlichting

Bericht door kevin1990 »

Ik heb een module liggen voor coming home.
Nu staat er alleen in de beschrijving voor 2 puls stroompjes (1 voor t openen en 1 voor het op slot zetten van de auto)
Verder de draad nodig voor de verlichting die je wilt aansturen met de module. Onder de motorkap dus.

Weet iemand waar ik de puls stroompjes vandaan kan halen? indien deze in de auto bevinden ook enig idee waar ik gemakkelijk de draad voor verlichting kan vinden? (stads, dim en mist voor)
kevin1990
Berichten: 514
Lid geworden op: 10 mar 2012, 09:30
Provincie: Zuid-Holland

Re: Coming home verlichting

Bericht door kevin1990 »

Niet gelukt om het binnen de auto alles te doen dus toch maar onder de motorkap de bedrading getrokken... :yes:
Galant-gti-2.0
Berichten: 350
Lid geworden op: 08 apr 2012, 15:34
Provincie: Limburg

Re: Coming home verlichting

Bericht door Galant-gti-2.0 »

kevin1990 schreef:Niet gelukt om het binnen de auto alles te doen dus toch maar onder de motorkap de bedrading getrokken... :yes:


Misschien meteen even erbij vermelden wat je tegen bent gekomen, of hoe je het gedaan hebt? Kan me best voorstellen dat nu, of in de toekomst, mensen hier hetzelfde willen doen; maar wellicht tegen hetzelfde probleem als jou aanlopen.
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
kevin1990
Berichten: 514
Lid geworden op: 10 mar 2012, 09:30
Provincie: Zuid-Holland

Re: Coming home verlichting

Bericht door kevin1990 »

Het probleem wat ik had was dat het punt waar ik de draden had onderbroken en de draden van de unit had geplaatst er alleen voor zorgde dat de verlichting achter werd aangestuurd (van voor naar de achterlichten getrokken)
De draad van de verlichting moet onderbroken worden volgens de handleiding. Ik dacht als ik de draad niet onderbreek maar 1 draad bij de draad voeg van de achterlicht en de ander aan massa leg. Dat werkte goed voor en achter. Enkel schakelt de unit de stads en achterlichten uit wanneer de timer afloopt dus na ongeveer 15sec.

Er zat dus niks anders op om via een rubber naast het gaspedaal naar buiten te gaan en de zekeringkast open te maken en daar de draad van het stadslicht te onderbreken en de draden van de unit tussen te voegen.

De puls draden van de deurvergrendeling heb ik gevonden in de kabelboom van de linkervoordeur
Aan de kant van de carrosserie uiteraard en niet in de deur zelf
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Techniek: elektronica”