VR2/50 shades - soon my love, soon!
- miss_laatjuh
- Provincie: Noord-Brabant
Re: VR2 - wielkastverbreders & interieur LEDs
Bewust de voorste wielkast verbreders er niet opgemaakt ?? En ik mis een foto van je cover
gemonteerd
..voor de rest (weer) super !!!
Re: VR2 - wielkastverbreders & interieur LEDs
Voorste komen er pas op als ik de sideskirts ook heb aangepast zodat het netjes aansluit anders vind ik t zo'n aanfluiting 
Engine cover foto komt nog.
Engine cover foto komt nog.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: VR2 - vuil kloteding
Na een leuke dag op Zandvoort op JAF met ook nog eens heerlijk zonnig weer reden we terug naar huis. Afschuwelijk druk, overal superlangzaam rijdend... begint na een 35 minuten filerijden ineens de temperatuurmeter op te lopen!? WTF?! Nog NOOIT meegemaakt, behalve toen een koelslang een lekje had. Logisch, als je geen koelvloeistof meer hebt, dan wordt het vanzelf te warm.
Dat leek hier misschien ook wel te zijn. Dus auto op het fietspad gezet. Even kijken, hmmm... niks te zien aan lekjes onder de kap. Wat laten afkoelen, dan maar 'ns de radiatordop voorzichtig loshalen met een grote doek/deken. Cees en zijn zoon waren intussen te hulp geschoten met een paar liter schoon water. De dop eraf leverde een te verwachten fontijn van koelvloeistof op. Bijvullen met 2L water en daarna maar weer kijken wat er gebeurd. Het gaat een kwartiertje goed, opnieuw alleen maar zeer langzaam filerijden maar dan begint de meter opnieuw op te lopen. Wederom de auto aan de kant gezet. Even een paar minuten laten staan, afkoelen en daarna maar op goed geluk gestart: hmm... nu we eindelijk van het filerijden af waren ging het temperatuurmetertje niet meer van z'n plek. Probleemloos thuisgekomen... Maar ik ben wel ondertussen pislink op die auto geworden. Ik had het er even helemaal mee gehad. Thuis nog ns 10 minuten stationair laten lopen, gas geven, enz maar niks geen probleem. Hmmm... okee, errors / DTC's uitlezen: motor-errorcode 21: temperatuursensor of ECU. Zou het echt een sensor zijn? Morgen maar 'ns kijken en/of wegbrengen want ik heb er geen tijd voor en eigenlijk ook helemaal geen zin. Even genoeg geklooi met beide auto's.
Dat leek hier misschien ook wel te zijn. Dus auto op het fietspad gezet. Even kijken, hmmm... niks te zien aan lekjes onder de kap. Wat laten afkoelen, dan maar 'ns de radiatordop voorzichtig loshalen met een grote doek/deken. Cees en zijn zoon waren intussen te hulp geschoten met een paar liter schoon water. De dop eraf leverde een te verwachten fontijn van koelvloeistof op. Bijvullen met 2L water en daarna maar weer kijken wat er gebeurd. Het gaat een kwartiertje goed, opnieuw alleen maar zeer langzaam filerijden maar dan begint de meter opnieuw op te lopen. Wederom de auto aan de kant gezet. Even een paar minuten laten staan, afkoelen en daarna maar op goed geluk gestart: hmm... nu we eindelijk van het filerijden af waren ging het temperatuurmetertje niet meer van z'n plek. Probleemloos thuisgekomen... Maar ik ben wel ondertussen pislink op die auto geworden. Ik had het er even helemaal mee gehad. Thuis nog ns 10 minuten stationair laten lopen, gas geven, enz maar niks geen probleem. Hmmm... okee, errors / DTC's uitlezen: motor-errorcode 21: temperatuursensor of ECU. Zou het echt een sensor zijn? Morgen maar 'ns kijken en/of wegbrengen want ik heb er geen tijd voor en eigenlijk ook helemaal geen zin. Even genoeg geklooi met beide auto's.
ai. Tja, als het signaal van de sensor af en toe nog wel bij de ECU aankomt, gaat vermoedelijk ook de koelventilator niet draaien.
Zo te zien (13A-115) zal bij slecht contact/sensor het voltage te hoog blijven bij pin 83 op de ECU.
O, als de pinbezetting hetzelfde is bij de VR2 ECU's ... Succes ermee in ieder geval ...
Zo te zien (13A-115) zal bij slecht contact/sensor het voltage te hoog blijven bij pin 83 op de ECU.
O, als de pinbezetting hetzelfde is bij de VR2 ECU's ... Succes ermee in ieder geval ...
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Jullie zijn in ieder geval thuisgekomen met de auto Mark, da's goed om te lezen. Die file was wel extreem hoor. Het bleef maar rijtjerijden totdat we op de A9 die trechter van 3 naar 2 rijstroken richting Amsterdam voorbij waren. Volgens mij hadden we er toen bijna 2 uur rijden op zitten. Ik heb geen last van de motortemperatuur gehad maar merkte wel dat het blok echt warm was. Tsja, verder als stationair stilstaan, stationair rijden en remmen, kwam je niet. Zeker als we langer stilstonden heb ik de automaat regelmatig in N gezet en het motortoerental iets verhoogd tot ongeveer 1200 toeren. En dat helpt toch omdat de vloeistoffen dan sneller rondgepompt worden.
Maar ik snap dat je er van baalt. Nu hopen dat er iets te vinden is zodat je in ieder geval weet waardoor dit ontstaan is.
Maar ik snap dat je er van baalt. Nu hopen dat er iets te vinden is zodat je in ieder geval weet waardoor dit ontstaan is.
Mijn 7 G blijft er ijskoud onder...
Al sta ik 3 uur in de file,de motortemperatuur gaat nog geen graad omhoog..En ik heb wat in files gestaan in het verleden..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
mijn vriezer blijft ook ijskoudLowlands schreef:Mijn 7 G blijft er ijskoud onder...Al sta ik 3 uur in de file,de motortemperatuur gaat nog geen graad omhoog..En ik heb wat in files gestaan in het verleden..
goed dat je weer thuis bent gekomen mark
Awesomeness = Verveling x Talent
Sloeg je fan wel aan?
Als het nou alleen de sensor is, dan is het probleem toch snel opgelost?
Kan gebeuren bij onze wat oudere bakken.
Sterke ermee!
Kan gebeuren bij onze wat oudere bakken.
Sterke ermee!
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Das ff minder Mark. iig wel rijdend thuisgekomen ipv met een sleepdienst.
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is nooit leuk!
Ik kan me nog van een paar jaar geleden herinneren dat ik in de tunnel stond bij JAF in Assen en dat er opeens rook onder mijn motorkap vandaan kwam.
Toen heb ik me moeten laten wegslepen door de organisatie..Erg beschamend!
Gelukkig ben je nog met de auto thuisgekomen.
Ik kan me nog van een paar jaar geleden herinneren dat ik in de tunnel stond bij JAF in Assen en dat er opeens rook onder mijn motorkap vandaan kwam.
Toen heb ik me moeten laten wegslepen door de organisatie..Erg beschamend!
Gelukkig ben je nog met de auto thuisgekomen.
Vanavond maar 'ns op onderzoek gegaan. Auto stationair laten lopen, met EVOscan de waardes in de gaten gehouden. Keurig 93-100 graden. Beide fans lopen rustig, danwel snel, afhankelijk van hoeveel koeling nodig is (de airco aan doet al snel de fans op hoog tempo laten lopen). Daarna de toeren een minuut of 10 richting 2000 gehouden continue. Temperatuur liep hooguit incidenteel een paar seconden op tot 102 graden, maar het metertje in het dashboard noemt dat nog gewoon 'exact in het midden'. Toen een stuk karton voor de radiator geplaatst waarna de temperatuur langzaam omhoogliep naar 110 graden en toen kwam ook het metertje in de auto zelf van z'n plek. Toen stond ie ongeveer 2-3 streepjes boven het midden. Maar zodra het karton werd weggehaald was het de warmte vrijwel direct weg en zakte het metertje meteen naar middenstand en in EVOscan zag ook de waardes weer terugzakken naar 100 graden.
Kortom: alles lijkt gewoon netjes te doen wat het moet doen. Normaal zeg je dan: "mooi", maar eigenlijk vindt ik dat "BAH" een beter woord is. Als een nieuwe temperatuursensor niet al idioot geprijsd is ga ik die maar gewoon preventief vervangen. En misschien zijn de koolborstels van (een van de?) ventilator-motors wel (bijna) versleten. Zou best kunnen met ruim 250.000km en ik vermoed een zwaar leven met die VR4 temperaturen
Kortom: alles lijkt gewoon netjes te doen wat het moet doen. Normaal zeg je dan: "mooi", maar eigenlijk vindt ik dat "BAH" een beter woord is. Als een nieuwe temperatuursensor niet al idioot geprijsd is ga ik die maar gewoon preventief vervangen. En misschien zijn de koolborstels van (een van de?) ventilator-motors wel (bijna) versleten. Zou best kunnen met ruim 250.000km en ik vermoed een zwaar leven met die VR4 temperaturen
is het niet zo simpel als een beetje gecorrodeerd stekker/contactje? daar hebben echt zo belachelijk veel tunings auto's last van ( die van mij ook
) terwijl mijn "normale" auto's echt nog nooit een dergelijke storring hebben gehad het net iets tevaak in en uitelkaar hallen het terug plaatsen zonder witte zooi in de stekker etc etc etc
Is alleen maar een uitdrukking!Tuurlijk was de motor op dat moment niet ijskoud..Twain schreef:mijn vriezer blijft ook ijskoudLowlands schreef:Mijn 7 G blijft er ijskoud onder...Al sta ik 3 uur in de file,de motortemperatuur gaat nog geen graad omhoog..En ik heb wat in files gestaan in het verleden..
![]()
goed dat je weer thuis bent gekomen mark
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Re: VR2 - onderhoud
Na alle aandacht die het Monster vroeg heb ik vandaag de VR2 maar 'ns een beetje aangepakt:
- olie & filter ververst (Amsoil 0W-30) (km stand 287400)
- katalysator weer teruggezet (binnenkort APK)
- ruitenwissers vervangen (flatblades)
- de modderkuipen vervangen
- stabilisatorstangetjes voor de sway-bar / rollbar (ik kom niet op het nederlandse woord) aan de achterzijde vervangen (eentje was zo versleten dat ie irritant tikkend geluid produceerde bij bepaalde toerentallen!
- olie & filter ververst (Amsoil 0W-30) (km stand 287400)
- katalysator weer teruggezet (binnenkort APK)
- ruitenwissers vervangen (flatblades)
- de modderkuipen vervangen
- stabilisatorstangetjes voor de sway-bar / rollbar (ik kom niet op het nederlandse woord) aan de achterzijde vervangen (eentje was zo versleten dat ie irritant tikkend geluid produceerde bij bepaalde toerentallen!
- Bijlagen
Jah, stabilisatorstangetjes: PITA!
Loopt ie toch weer wat strakker
.
Loopt ie toch weer wat strakker
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Die staat er dus ook weer frisser bij 
BMW e46 328
Re: VR2 - nog meer onderhoud
Nog een paar uurtjes bezig geweest, het volgende gedaan:
- interieurfilter vervangen
- 3e remlicht in de kofferbakspoiler weer aangesloten (geen leuk klusje, spoilerkit is STERK...)
- hoedenplank verwijderd (er liep een kabeltje in een hoek overheen ipv onderdoor, rotgezicht) (opnieuw helemaal geen leuk klusje)
- kofferbak bekleding vervangen door een donor-set, ziet er weer een stuk strakker en frisser uit (lag al ruim een jaar op m'n zoldertje)
To-do's:
- innovate LC1 wideband lamdda sensor & metertje aansluiten
- deurrubbers vervangen
- raamstijlen strakmaken en spuiten
- originele Mitsu windgeleiders eropzetten
- distributieriem, waterpomp & spanrollen vervangen
- interieurfilter vervangen
- 3e remlicht in de kofferbakspoiler weer aangesloten (geen leuk klusje, spoilerkit is STERK...)
- hoedenplank verwijderd (er liep een kabeltje in een hoek overheen ipv onderdoor, rotgezicht) (opnieuw helemaal geen leuk klusje)
- kofferbak bekleding vervangen door een donor-set, ziet er weer een stuk strakker en frisser uit (lag al ruim een jaar op m'n zoldertje)
To-do's:
- innovate LC1 wideband lamdda sensor & metertje aansluiten
- deurrubbers vervangen
- raamstijlen strakmaken en spuiten
- originele Mitsu windgeleiders eropzetten
- distributieriem, waterpomp & spanrollen vervangen
Dat is een aardig lijstje maar goed te doen. Ze verdient de aandacht die je aan haar besteed 
- miss_laatjuh
Al enig idee wat voor kleur voor de raamstylen ? Ik heb ze een tijd geleden rally zwart gespoten op advies van martijn ..als je wil kan ik wel wat fotos maken en de kleurcode sturen...succes met de lambda :p
Ah, die verbindingsstangetjes voor de stabilisatorstangen.marksanne schreef:- stabilisatorstangetjes voor de sway-bar / rollbar (ik kom niet op het nederlandse woord) aan de achterzijde vervangen (eentje was zo versleten dat ie irritant tikkend geluid produceerde bij bepaalde toerentallen!
Maar wat een genot als er een paar van die verse dingen op de uiteinden van de stabilisatorstangen gemonteerd zijn.
Re: VR2 - APK okee!
288620km op de teller en nog van geen ophouden weten 
Vanmorgen is ie weer door de APK gekomen. Meteen het temperatuur-sensortje bij het thermostaathuis vervangen, want de temperatuur liep ineens weer op toen de CO-meting bezig was. De koelvinnen sloegen niet aan, dus dan lijkt de verdenking van de sensor groot. Ik had de vervangende sensor in de auto liggen, dus na wat afkoeling dat ding gewisseld. En daarna sloegen de koelvinnen aan. Lijkt goed te gaan dus
Verder wel leuk om te melden dat de koplampen met de HID projector Xenon lampen probleemloos door de lichtbeeld-test kwamen, alleen stonden ze iets te LAAG, maar da's natuurlijk een easy fix
Een opmerking die ik niet genoeg kan herhalen: ik heb een poosje terug (tijdens de montage van de ACT koppeling, dus 1-2 jaar terug) de kromme draagarmen voor nieuwe gewisseld. Ik had ooit 'ns een setje nieuwe van Kenny overgenomen en pas bij montage merkte ik dat het imitatie was. Hmmm... AFRADER! De rechte draagarmen zijn een grote NO WAY voor imitatie, maar de kromme dus ook. Het rubber scheurt gewoon compleet uit de behuizing. Veel te stijf materiaal / niet genoeg interne flex. Die ga ik binnenkort dus wisselen voor originele (ik heb nog een setje gebruikte, goede liggen dacht ik/hoop ik).
Wel merk ik dat de motor een totale 'overhaul' zou kunnen gebruiken, want de klepdeskelpakkingen, keerringen en ik vermoed misschien ook wel de koppakkingen zweten olie, dus tesamen met de distributieriem, waterpomp en spanrollen moet dat ook maar eraan geloven zodat het niet ineens een keer 'te laat' is.
Vanmorgen is ie weer door de APK gekomen. Meteen het temperatuur-sensortje bij het thermostaathuis vervangen, want de temperatuur liep ineens weer op toen de CO-meting bezig was. De koelvinnen sloegen niet aan, dus dan lijkt de verdenking van de sensor groot. Ik had de vervangende sensor in de auto liggen, dus na wat afkoeling dat ding gewisseld. En daarna sloegen de koelvinnen aan. Lijkt goed te gaan dus
Verder wel leuk om te melden dat de koplampen met de HID projector Xenon lampen probleemloos door de lichtbeeld-test kwamen, alleen stonden ze iets te LAAG, maar da's natuurlijk een easy fix
Een opmerking die ik niet genoeg kan herhalen: ik heb een poosje terug (tijdens de montage van de ACT koppeling, dus 1-2 jaar terug) de kromme draagarmen voor nieuwe gewisseld. Ik had ooit 'ns een setje nieuwe van Kenny overgenomen en pas bij montage merkte ik dat het imitatie was. Hmmm... AFRADER! De rechte draagarmen zijn een grote NO WAY voor imitatie, maar de kromme dus ook. Het rubber scheurt gewoon compleet uit de behuizing. Veel te stijf materiaal / niet genoeg interne flex. Die ga ik binnenkort dus wisselen voor originele (ik heb nog een setje gebruikte, goede liggen dacht ik/hoop ik).
Wel merk ik dat de motor een totale 'overhaul' zou kunnen gebruiken, want de klepdeskelpakkingen, keerringen en ik vermoed misschien ook wel de koppakkingen zweten olie, dus tesamen met de distributieriem, waterpomp en spanrollen moet dat ook maar eraan geloven zodat het niet ineens een keer 'te laat' is.
- miss_laatjuh
Mooi !! Altijd fijn een goedkope apk met een galant
succes alvast met vervangen van alle pakkingen ed.
Lekker makkelijke apk dus 
BMW e46 328
Mooi, iig geen narigheid en weer een jaartje ertegen aan!
En je garage kent dus nog steeds een continu bedrijf
.
En je garage kent dus nog steeds een continu bedrijf
Re: VR2 - JDM custom lampen en kromme draagarmen
Na wat stilte op het autofront (op de APK na) maar weer 'ns een beetje begonnen met hobbieen.
De kromme draagarmen waarover ik hiervoor al schreef zijn 'troep'. Het is een massief stuk rubber waarin de metalen ophangbeugel ingegoten zit. Omdat het rubber simpelweg TE stijf is wrikt door de constante belasting en torsie die metalen beugel zich los. De originele Mitsubishi draagarmen heb een specifieke constructie van rubber gemaakt waardoor er meer flex is en de boel wel netjes heel blijft.
Ik had nog een setje liggen (van de Legnum!) en die waren echt nog perfect, waarbij het rubber en de kogel natuurlijk de twee enige werkelijke slijtage-delen zijn, maar de kogels hadden nog totaal geen speling en bewogen nog mooi 'stevig', zoals het hoort!
Daarna was het tijd om de all-black JDM custom HID projector koplampen om te wisselen voor de 'chrome' versie die ik had klaarliggen. Ik vind het toch mooier zo met het chroom. De angel eyes heb ik dit keer niet getint, alleen wel de bovenste rand afgeplakt om niet zo'n simpel 'rondje' licht te krijgen, maar een geknepen 'oogje'. Ik vind het wel wat zo! En met de 'black' edition lampen heb ik alweer een ander plan, wordt vervolgd!!!
De kromme draagarmen waarover ik hiervoor al schreef zijn 'troep'. Het is een massief stuk rubber waarin de metalen ophangbeugel ingegoten zit. Omdat het rubber simpelweg TE stijf is wrikt door de constante belasting en torsie die metalen beugel zich los. De originele Mitsubishi draagarmen heb een specifieke constructie van rubber gemaakt waardoor er meer flex is en de boel wel netjes heel blijft.
Ik had nog een setje liggen (van de Legnum!) en die waren echt nog perfect, waarbij het rubber en de kogel natuurlijk de twee enige werkelijke slijtage-delen zijn, maar de kogels hadden nog totaal geen speling en bewogen nog mooi 'stevig', zoals het hoort!
Daarna was het tijd om de all-black JDM custom HID projector koplampen om te wisselen voor de 'chrome' versie die ik had klaarliggen. Ik vind het toch mooier zo met het chroom. De angel eyes heb ik dit keer niet getint, alleen wel de bovenste rand afgeplakt om niet zo'n simpel 'rondje' licht te krijgen, maar een geknepen 'oogje'. Ik vind het wel wat zo! En met de 'black' edition lampen heb ik alweer een ander plan, wordt vervolgd!!!
- miss_laatjuh
ziet er weer puik uit 
Heel erg gaaf Mark!! Wat een gruwelijk gave neus zo 
Lekker bezig geweest zo te zien. Ziet er mooi uit n met die koplampen
BMW e46 328
- galantrijder
- Provincie: Noord-Holland
Stoere bak Mark! Ik vind die rode Terminator ogen ook echt cool! 
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Gaaf!
En die rode oogjes ... haha, da's schrikken op de weg.
En die rode oogjes ... haha, da's schrikken op de weg.
Het is een lome avond. Na een lange, warme, zomerdag is het daglicht uiteindelijk verdwenen.Het is stil op straat. En donker, de maan laat zich vandaag niet zien. In de meeste woningen is het eveneens donker. De bewoners liggen reeds in bed te woelen in een poging de slaap te vatten. Vanuit een woning halverwege de straat valt een flauw lichtschijnsel door de ramen op straat. Door een enkel brandend lampje in het huis en de tv die aanstaat. De rust wordt plotseling verstoord door een fel lichtschijnsel op de hoek van de straat, verder is er niets zichtbaar of hoorbaar. De witte lichtbundel draait de hoek om en schijnt de straat in. 2 rode lichtpunten zorgen, naast de witte lichtbundel, voor een sinistere uitstraling van het geheel. Een lichte, dreigende brom komt vanachter de koplampen. Langzaam rolt de auto door de straat. Voor het huis waar het flauwe lichtschijnsel uit komt stopt de auto, draait bij en rijdt langzaam achteruit de oprit op. De brom van de motor stopt. De lichtbundel gaat uit en de rode lampen gloeien nog kort na. Langzaam gaat het portier van de auto open en een lang silhouet van een persoon stapt uit, sluit zachtjes de deur en draait dit op slot. In de schaduw van de woning en gedekt door de donkere nacht schuift hij langs de auto naar de achterkant. Met een korte, droge klik, wordt de achterbak ontsloten en geopend. Er wordt iets uitgehaald waarna de klep weer dichtgaat. In de woning zit iemand, bij het zwakke lichtschijnsel, tv te kijken. Niets wijst er op dat deze persoon ook maar enig idee heeft van hetgeen zich buiten op de oprit afspeelt. De voordeur gaat open, het silhouet glijdt soepel door de deuropening naar binnen en doet de deur weer dicht. Door het grote woonkamerraam is te zien dat het silhouet nu de woonkamer in komt en de tv kijkende persoon van achteren nadert. De stilte wordt plotseling ruw verbroken (wat dankzij het openstaande bovenraampje te horen is): "Gelukkig was de nachtwinkel nog open. Lust je ook een cola-tje?"..............
Gaaf Mark.
Gaaf Mark.
Prachtig Cees! Bijna zoals het echt zou kunnen gaan. Op details na, waaronder de deur van de auto op slot draaien (Cees, kom op... lang leve de afstandsbediening
) en een ander detail, namelijk dat er iemand thuis zou zitten. Okee, shock momentje voor vele bekenden waarschijnlijk: er wacht thuis niemand meer op me. Sinds een maand zijn Carolien en ik uit elkaar (haar keuze).
Je zou 'ns wat moeten doen met dit schrijftalent Cees! Een mysterieuze thriller/suspense zit er makkelijk in volgens mij. Love it!
Je zou 'ns wat moeten doen met dit schrijftalent Cees! Een mysterieuze thriller/suspense zit er makkelijk in volgens mij. Love it!
Da's inderdaad een shock momentje Mark. Ik heb over veel na zitten denken voor ik dit verhaaltje "bedacht", maar deze had ik absoluut niet aan zien komen.
Hou je haaks!
Over de afstandbediening heb ik wel nagedacht. Het gebruik van dat ding leverde in het verhaal een te hoge opvallende factor op; knipperende lampen.
Weet je, het is leuk om zo een verhaaltje uit te werken. Een boek is weer zo'n dik ding.
En zo op het forum kunnen we er samen schik aan beleven (begrijp ik). 
Over de afstandbediening heb ik wel nagedacht. Het gebruik van dat ding leverde in het verhaal een te hoge opvallende factor op; knipperende lampen.
Weet je, het is leuk om zo een verhaaltje uit te werken. Een boek is weer zo'n dik ding.
Ow Mark, dat is pijnlijk om te lezen van je relatie. Wens je sterkte.
En Cees: is weer een mooi verhaal.
En Cees: is weer een mooi verhaal.
Re: VR2 - kleine boem
Rij ik van de week in een parkeergarage op zoek naar een plekje. Even stilstaan, wachten tot iemand optrekt voor me, begint iemand letterlijk naast me uit het parkeervak te rijden. Ik zie het en denk nog: die rijdt alvast een klein stukje... nou... dat klopt, maar intussen zat ie wel in m'n rechterdeur 
Hij had me gewoon niet gezien. Kan, jammer, maar helaas. Dat wordt een vers deurtje erin en wat spuitwerk natuurlijk.
Hij had me gewoon niet gezien. Kan, jammer, maar helaas. Dat wordt een vers deurtje erin en wat spuitwerk natuurlijk.