De hifonics zeus zal worden gebruikt om de speakers links (Audio System X-ion 165 composet) aan te gaan sturen
De subs (weet de specs niet uit men hoofd) worden aangestuurd door de Audiosystem X-ion F2-300 versterker
Radio is nu een Alpine CDA-9812RB (heb ik er nog 1 extra van liggen), maar ben op zoek naar een radio met USB ingang
Eventueel een dubbeldin, dan kan die in de 8G, en kan de Alpine 182-R die daarin zit dienst doen in de 7G (usb is gewoon stuk lekkerder als cds bakken elke keer)
Heb ook nog een andere set staan in de garage, maar of die erin komt ligt aan de maat van de kist of die past, en of ik dat ook wil (serieus dreunwerk, rond de 150db moet lukken daarmee, en kist incl woofer weegt rond de 50 kilo)
Dat gaat over een Ascendant 12 inch woofer met 2500w rms vermogen, aangestuurd door 2x Audiosystem F2-500 versterkers en een 100ah accu erbij om de boel op spanning te houden
De 70mm stroomkabel ervoor heb ik wel al direct gelegd, voor het geval dat ik toch de andere install erin bouw
Set die er nu insteek zijn 2x 10 inch woofers, en moet zeggen klinken niet verkeerd, mooie stevige bass, maar net niet overdreven, mooi voor de sound quality
T is beetje een hobby, veel op voorraad nog, en kan gewoon niet zonder woofer in de auto, dat klinkt gewoon niet als er niks in zit