Wieldeksel past ineens niet meer
Wieldeksel past ineens niet meer
Na wiel wisselen past het wieldeksel niet meer
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de 1e eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Re: Wieldeksel past ineens niet meer
Blijft wel een FIAt wieldop natuurlijk.
Ps. die van mij is ook een 97 PFL orgineel Nederlands geregistreerd (ik weet het nu niet meer) en nog in het bezit van de eerste eigenaar.
Ps. die van mij is ook een 97 PFL orgineel Nederlands geregistreerd (ik weet het nu niet meer) en nog in het bezit van de eerste eigenaar.
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
Re: Wieldeksel past ineens niet meer
Cursus wieldop monteren voor FIAT-monteurs:
De wieldop zit vast achter de wielbouten.
Er is één boutgat met een uitsparing. Die moet je bij het ventiel zetten.
Die uitsparing is ervoor dat je het wiel met 1 bout eraan kan hangen.
Daarna de wieldop.
Dan de rest van de wielbouten. Handige Harry heeft die cursus duidelijk niet gevolgd.
De wieldop zit vast achter de wielbouten.
Er is één boutgat met een uitsparing. Die moet je bij het ventiel zetten.
Die uitsparing is ervoor dat je het wiel met 1 bout eraan kan hangen.
Daarna de wieldop.
Dan de rest van de wielbouten. Handige Harry heeft die cursus duidelijk niet gevolgd.
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de 1e eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Re: Wieldeksel past ineens niet meer
is moet zijn was:
"die van mij was ook een 97 PFL origineel Nederlands geregistreerd."
Bij export van 'n auto wordt het NL-kenteken volgens mij ingenomen en niet meer opnieuw uitgegeven.
Ook wordt de registratie daarna uit de database van RDW verwijderd.
Ik weet niet wat je NL-kenteken was, maar de enige Galant die in mijn database in aanmerking zou kunnen komen is de Galant met deze registratiegegevens.
Maar die heeft echter 'n "datum tenaamstelling" die er op wijst dat de auto niet meer in bezit was van de eerste eigenaar.
kenteken: SH-XL-19
Eerste toelating: 16-10-1997
Eerste afgifte NL: 16-10-1997
Variant: EA2AS
Uitvoering: EA2ASNJEQL6
Kleur: Groen
Datum tenaamstelling: 2014-10-21
Export: Ja
En ook deze registratie is inmiddels uit de RDW-database verwijderd.
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de 1e eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Re: Wieldeksel past ineens niet meer
In de ruiten staan nog steeds het oude NL kenteken 09-DN-FB
Alhoewel dit een kenteken uit 1999 is, rolde de auto eind 97 van de fabrieksband. Toentertijd werden waarschijnlijk de oude voorraad door Mitsubishi Nederland aangeboden als Limited editions en pas later op kenteken gezet.
Als ik ooit terug naar Nederland kom ben ik benieuwd of ik mijn oude kenteken terug kan krijgen.
Alhoewel dit een kenteken uit 1999 is, rolde de auto eind 97 van de fabrieksband. Toentertijd werden waarschijnlijk de oude voorraad door Mitsubishi Nederland aangeboden als Limited editions en pas later op kenteken gezet.
Als ik ooit terug naar Nederland kom ben ik benieuwd of ik mijn oude kenteken terug kan krijgen.
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
Re: Wieldeksel past ineens niet meer
Voor mij geldt hetzelfde verhaal. Ik heb de auto in april 1999 bij de dealer gekocht (productieperiode 1997093).
Wat er door de dealer niet bij werd verteld, is dat er al vanaf februari 1999 ’n iets gewijzigde facelift-uitvoering op de markt was.
Wat wel verteld werd, was dat het ’n beperkt leverbare GLX-actie was met ’n LPi-installatie voor geringe meerprijs. Ik kon ook alleen kiezen tussen rood en rood.
Nou was ik dik tevreden met die Mitsubishi-actie want een GLS was voor mij, gezien het prijsverschil, niet interessant maar die gasinstallatie daarentegen des te meer. Maar in feite werd mij door de dealer dus gewoon op ’n stiekeme misleidende manier ’n “oude” uitvoering in de maag gesplitst om van overjarige fabrieksvoorraad af te komen.
Het kenteken 09-DN-FB komt niet voor in mijn database, en ook niet meer in de RDW-registratie.
Ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat je bij import opnieuw je oude kenteken terugkrijgt, temeer omdat het kenteken inmiddels is verwijderd uit de RDW-database.
Het verbaast me overigens steeds weer dat die RDW-registratie (toch 'n rijksoverheid instituut) veelvuldig onvolledig en ook deels onbetrouwbaar is.
Wat er door de dealer niet bij werd verteld, is dat er al vanaf februari 1999 ’n iets gewijzigde facelift-uitvoering op de markt was.
Wat wel verteld werd, was dat het ’n beperkt leverbare GLX-actie was met ’n LPi-installatie voor geringe meerprijs. Ik kon ook alleen kiezen tussen rood en rood.
Nou was ik dik tevreden met die Mitsubishi-actie want een GLS was voor mij, gezien het prijsverschil, niet interessant maar die gasinstallatie daarentegen des te meer. Maar in feite werd mij door de dealer dus gewoon op ’n stiekeme misleidende manier ’n “oude” uitvoering in de maag gesplitst om van overjarige fabrieksvoorraad af te komen.
Het kenteken 09-DN-FB komt niet voor in mijn database, en ook niet meer in de RDW-registratie.
Ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat je bij import opnieuw je oude kenteken terugkrijgt, temeer omdat het kenteken inmiddels is verwijderd uit de RDW-database.
Het verbaast me overigens steeds weer dat die RDW-registratie (toch 'n rijksoverheid instituut) veelvuldig onvolledig en ook deels onbetrouwbaar is.
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de 1e eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Re: Wieldeksel past ineens niet meer
Dus toch:
Heeft uw voertuig in het verleden al een Nederlands kenteken gehad? Dan krijgt het voertuig na de invoer in Nederland hetzelfde kenteken weer terug. U laat wel nieuwe kentekenplaten maken. Hierop staat het kenteken met een cijfer boven het eerste streepje (duplicaatcode). Dit moet omdat er al eerder kentekenplaten zijn afgegeven en het kenteken ongeldig is geweest. Dit helpt om fraude met kentekenplaten tegen te gaan.
[External Link Removed for Guests].
Heeft uw voertuig in het verleden al een Nederlands kenteken gehad? Dan krijgt het voertuig na de invoer in Nederland hetzelfde kenteken weer terug. U laat wel nieuwe kentekenplaten maken. Hierop staat het kenteken met een cijfer boven het eerste streepje (duplicaatcode). Dit moet omdat er al eerder kentekenplaten zijn afgegeven en het kenteken ongeldig is geweest. Dit helpt om fraude met kentekenplaten tegen te gaan.
[External Link Removed for Guests].
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de 1e eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Re: Wieldeksel past ineens niet meer
Top dat is handig om te weten.
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.