iiii en boem

Post hier je fun, ga volledig off-topic of klets erop los tot je een ons weegt!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

iiii en boem

Bericht door menno3x8g »

Was herfstbladeren aan het rapen in de tuin. En toen: iiii, toen 'boem', en toen niks. Hmm, dacht ik dat hoort niet zo. Dus ik rende naar de weg. Precies tegen over ons huis lag een Porsche Cayenne in de sloot op de passagierszijde. In de auto lag een mevrouw tegen de passagiersdeur aan en was gelukkig aanspreekbaar. Alle airbags waren afgegaan. Maar ik kon niks doen. Dus 112 gebeld. Vrij snel stond er een legertje hulpverleners bij de auto. Na een tijdje kon ze getransporteerd worden naar het ziekenhuis. Gezien de sterren in de voorruit, het bebloede hoofd en forse zwellingen hier en daar was dat geen overbodige luxe. Een andere mevrouw had achter haar gereden en vertelde dat ze zwalkend op lage maar onregelmatige snelheid over de provinciale weg had gereden.
PB023675.JPG
PB023676.JPG
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Qualconu
Berichten: 320
Lid geworden op: 04 mar 2020, 17:33
Provincie: Noord-Brabant

Re: iiii en boem

Bericht door Qualconu »

menno3x8g schreef: 02 nov 2022, 20:39 .. dat ze zwalkend op lage maar onregelmatige snelheid over de provinciale weg had gereden.
Misschien was het haar eerste rijles die dan dus niet helemaal goed is gegaan ;-)
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de 1e eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1520
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: iiii en boem

Bericht door foks »

:shock: Zow ... dat zal een klap geweest zijn
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Plaats reactie

Terug naar “Kletsen / off-topic / fun / flauwekul”