even een vraag,
ik las laatst hier op het forum dat er iemand z'n galant bij een bedrijf had gebracht en die de geleiders van de remklauw verkeerd om had zitten, dus de lock onder en de geleider boven. mijn vraag is geldt dit alleen voor de achterzijde of ook aan de voorkant?
Bij mij zitten er namelijk aan de voorzijde twee boutjes in waar de letter 10 op staat, deze schroef je dan wel in de geleiders die erachter zitten.
Gr jeroen
geleiders remklauw
Re: geleiders remklauw
Volgens mij geldt dit alleen voor achter jeroen .... ben er alleen niet een volle 100% zeker van ...
Ok. Bedankt.
Volgens mij niet martijn, 1 van de 2 pennen heeft een rubbertje aan het uiteinde en deze moet ook op een bepaalde plaats zitten. Dit geldt dus volgens mij ook voor de vooras.
What Nico says. Cees (cvw) kwam erachter dat de pinnen van de remklauwen dikwijls verkeerd om gemonteerd zitten. Ik (of een garage) heb me er ook aan bezondigd (zonder het te weten natuurlijk) dat die pinnen echt een eigen plekje hebben en niet onderling uitwisselbaar zijn! Ook aan de voorzijde.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
ok, staan er op die pinnen dan ook tekens, op de klauw zelf staat volgens mij wel A en B
JAjeroen83 schreef:ok, staan er op die pinnen dan ook tekens
Awesomeness = Verveling x Talent