Wat weegt een V6?
Wat weegt een V6?
Vraagje:
- wat weegt een V6 motor sec van een 8G
- en de handbak van een V6
Oftewel is een 'transportwagentje' van de aldi (a.s. zaterdag) die max 300 kg kan hebben voldoende om deze combinatie op te vangen als die uit mijn auto valt?
- wat weegt een V6 motor sec van een 8G
- en de handbak van een V6
Oftewel is een 'transportwagentje' van de aldi (a.s. zaterdag) die max 300 kg kan hebben voldoende om deze combinatie op te vangen als die uit mijn auto valt?
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: Wat weegt een V6?
geen idee wat zoiets zou wegen, maar een geweldig fijn gevoel zou ik er niet bij hebben :<

Denk dat je met 300kg wel een heel eind zit hoor, veel meer zal het niet zijn
Weet niet wat voor wagentje t is van de aldi, maar zou er wel voorzichtig mee zijn dat t er niet alsnog doorgaat
Niet eruit laten vallen erop, want dan gaat t er geheid doorheen en kun je gaan lopen met je blokje
Weet niet wat voor wagentje t is van de aldi, maar zou er wel voorzichtig mee zijn dat t er niet alsnog doorgaat
Niet eruit laten vallen erop, want dan gaat t er geheid doorheen en kun je gaan lopen met je blokje
Ja,maar is dat alleen de motor,of ook nog de versnellingbak er aan,dat scheelt ook nog een heel stuk..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Nou ja, ik zoek een manier om de motor die ik uit een V6 sloop ergens in de garage te parkeren voor als ie weer nodig is. Zo'n karretje leek me wel handig om m direct op te zetten en weg te schuiven. En desnoods haal ik de bak ervan af als het gewicht te hoog is. Vandaar mijn vraag.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Je kan ook een motortakel huren bij Borent voor 25 euro per dag.Weet alleen niet of die in de Galant past.....
Ook aan gedacht. maar dan moet ik hem weer huren als de motor weer geplaatst moet worden. En dan ben ik bij de aldi goedkoper uit!
hou in de gaten dat die 300 kilo meestal stilstaand gewicht is.
Dat is net als die 100-kilo zwenkwieltjes in de bouwmarkt. Als je er met 100 kilo mee gaat rijden, vallen ze helemaal uit elkaar.
Dat is net als die 100-kilo zwenkwieltjes in de bouwmarkt. Als je er met 100 kilo mee gaat rijden, vallen ze helemaal uit elkaar.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Motor is rond de 250kg, handbak is 60-65kg. Op het randje van de capaciteit van het karretje maar met een extra plaat multiplex erop zou ik het wel aandurven. En zolang je er niet over ruw terrein een eind mee hoeft te slepen zal het ook met de wieltjes wel een poosje goedgaan.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Ja,tot het je een tijdje laat staan en dan willen de wieltjes niet meer rollen...
uit ervaring kan ik zeggen dat 300 kg niet het maximale gewicht is wat dat karretje aankan.. wij zaten ver boven de 300 kilo .. wel doen wat mark zegt die plaat kan niet zo goed tegen puntlasten.. een plaat multiplex is echt een must.
Awesomeness = Verveling x Talent
Mooi, bedankt. Hier kom ik wel weer verder mee!