gespot in amerongen
gespot in amerongen
8g, leek zwart, maar was vooral ook vies 
Re: gespot in amerongen
... dat kan dan niet van hier zijn want wij zorgen heeel goed voor onze Galantjes ...Jouke schreef:8g, leek zwart, maar was vooral ook vies
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
hoi was wel van hier
ik denk dat ik dat was en vies zal ie wel geweest zijn maar de wagen is mat zwart gespoten dat zal voor het uiterlijk niet mee helpen denk ik.
ik heb een hekel aan poetsen wassen komt heel af en toe wel eens voor maar in de winter heeft dat bij mij in de buurt niet zo veel zin.
ik ben wel een liefhebber maar wel meer met de dagelijkse gebruik inslag.
groet jacco
ik denk dat ik dat was en vies zal ie wel geweest zijn maar de wagen is mat zwart gespoten dat zal voor het uiterlijk niet mee helpen denk ik.
ik heb een hekel aan poetsen wassen komt heel af en toe wel eens voor maar in de winter heeft dat bij mij in de buurt niet zo veel zin.
groet jacco
Een 4 wiel Rat Bike!!
Wel stoer!
Wel stoer!
Ah toch! Ik twijfelde er al aan of hij nou mat was. Het was ook al donkerjac426w schreef:hoi was wel van hier
groet jacco