Ik ben Liam van Leusden, 18 jaar, woon in Vianen (UT), studeer ICT in Tilburg en ben auto gek!
Ik had een Nissan 100NX 1.6. Echt een fantastisch leuk bakje. Het klinkt misschien als een cliché, maar ik doe hem weg met pijn in mijn hart (staat overigens nog steeds te koop

(
[External Link Removed for Guests] ). Omdat ik meer luxe wilde en nog steeds een interessante auto wil die ook mooi is voor het oog, kwam ik uit bij de Galants! Ik heb de 8G V6 gekocht van David (
viewtopic.php?f=23&t=3658 ). De rijervaring is echt heel goed. Hij heeft maar 60 PK meer als de NX, maar het voelt als veel meer dan dat (niet dat ik veel ervaring heb met krachtige auto's

). Er is één voornaamste reparatie die ik wil uitvoeren, dat is de roest rechtsachter bij de wielkast. Dit vind ik geen porum, en kan alleen maar erger worden.
Verder wil ik een dubbeldin radio met Android Auto inbouwen. Gelijk al een vraagje daarover. Hoe makkelijk/moeilijk is het om een standaard dubbeldin radio in te bouwen? En is er een ISO connector met standaard pinout?
Ik heb nog geen eigen gemaakte foto's, ik heb hem pas sinds gisteravond, maar David had in zijn verkoop topic al mooie foto's gemaakt.