Even opnieuw voorstellen

Stel je hier even voor (plaatjes van je auto svp in ShowCase plaatsen). Een foto van jezelf is helemaal leuk!
Plaats reactie
Marty
Provincie: Zuid-Holland

Even opnieuw voorstellen

Bericht door Marty »

Hallo allemaal,

Ik ben Martijn, woonachtig op het mooie Goeree Overflakkee. Ooit heb ik mijn rijbewijs gehaald in een Galant van 1991 (limited edition?). Nadat ik diverse leaseauto's had gehad van niet nader te noemen merken en types en ik van baan wisselde moest ik zelf een auto kopen. Mijn eerste EIGEN auto was zo'n zelfde Galant als ik ooit in gelest had. Ik heb deze Galant gekocht met net een ton op de teller en hem met 5 ton op de teller ingeruild (was nog steeds niks mis mee, maar wilde wat anders). Ik heb toen een Honda Civic Aerodeck gekocht. Deze heeft het maar een jaar bij me volgehouden.. Toen besloten weer een Galant te kopen, dat is mijn huidige Galant (bj 2000, V6 Elegance wagon automaat). Ik heb deze wagen nu 7 jaar en heb er nog geen noemenswaardige problemen mee gehad.

We (mijn vrouw en ik) zijn zeer gehecht aan deze auto en hebben dan ook besloten om deze auto helemaal op te rijden! Aangezien ik een auto van de baas heb, kan de Galant nog wel even mee. Mijn vrouw rijdt voornamenlijk met deze auto.

Helaas is er afgelopen weekend een klein ongelukje gebeurd, en heb ik een projectje om de auto weer netjes strak te krijgen. Gelukkig krijg ik hulp van een goede vriend die zijn eigen schade herstelbedrijf heeft.

Ik heb me rot gezocht naar een foto van de auto. Ik maak niet zoveel foto's van auto's, want daar moet je meer rijden! Toch eentje gevonden (heeft mijn vrouw ooit gemaakt), meer foto's heb ik nog niet van de auto..

Toen was ie nog heel:
Afbeelding
Echo Whiskey

Re: Even opnieuw voorstellen

Bericht door Echo Whiskey »

Welkom Martijn!

Voor wat betreft je schade, met de hulp van de leden van dit forum en dan ook nog een vriend die schadehersteller is gaat dat helemaal goed komen! ;)
Royalty

Bericht door Royalty »

Marty schreef:Ooit heb ik mijn rijbewijs gehaald in een Galant van 1991 (limited edition?)
Lessen in een Galant!, wanneer was dat?
Heb nog nooit een Galant als leswagen gezien.
Lijkt me wel cool om een foto van zo'n leswagen te zien, haha

Welkom trouwens.
Afbeelding
menno3x8g
Provincie: Groningen

Bericht door menno3x8g »

Hey Martijn, ik heb ook nog nooit een L op een galant gezien.
Goeie keuze om 'm op te rijden, het is maar de vraag of je dat gaat lukken :lol: !
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
KNOEI 8G
Provincie: Noord-Brabant

Bericht door KNOEI 8G »

Zoekt en gij zult vinden zeggen ze toch!! :yes: Lekker he zo'n V6, met zwart leer als ik het goed zie...........?
Afbeelding
foks

Bericht door foks »

Hoi, welkom.
Een '90 LE was mijn eerste auto :)
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Twain

Bericht door Twain »

super cool welkom hiero ... ik ken wel een rijschool die een zooi carisma's had rijden, een galant heb ik ook nooit gezien. Wel als taxi trouwens
Awesomeness = Verveling x Talent
Marty

Bericht door Marty »

Wat een hartverwarmend welkom.

Het is inderdaad een heerlijke V6 met een zwart lederen interieur. Ik zit met smart te wachten op het oordeel van de expert..

Ik heb gelest in een G6 Galant (geloof ik), een zilverkleurige 1.8i (limited edition). Deze rijschool heeft twee G6 Galants opgereden, daarna een stapel Carisma's, daarna is het ergens niet goed gegaan... Nissan Primera's en nu VW golfjes. Ik heb in 91/92 mijn autorijbewijs gehaald..(daarna direct voor mijn motorrijbewijs gegaan!)
Ik kan me als kleine jongen nog herinneren dat mijn opa zijn Sapporro ooit ingeruild heeft voor een Galant 2.3 Turbo Diesel (ergens in de jaren 80). Ik was onder de indruk van die auto..
Mocht ik nog foto's vinden in de oude doos, dan zal ik die eens posten (zou wel leuk zijn als ie nu nog zou rijden).
marksanne

Bericht door marksanne »

Welkom Martijn!

Als je meer van dit soort voorsteltopics leest hier op het forum, dan is het virus dat je te pakken hebt heel herkenbaar! Het is verder niet schadelijk en nauwelijks besmettelijk overigens ;)
Nette wagon heb je en met de beste interieur-uitvoering :)
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
m4v3r1ck

Bericht door m4v3r1ck »

Welkom Martijn! Mooi wagen :) Wil ook in een Galant als leswagen rijden :)
martijn

Bericht door martijn »

Hey naamgenoot ! Welkom hier !
Zoals de meeste hier wel weten ben ik wel een beetje thuis in de schadeherstel ;)
Duke of Zeeland
Provincie: Zeeland

Bericht door Duke of Zeeland »

Welkom hier, de 6G`s rijden 22 jaar later nog steeds erg lekker hoor. Ik kan het weten :yes: ! Lichtelijk jaloers dat ik niet in een 6G heb gelest dan was dat waarschijnlijk ook mijn eerste auto geworden :D.
Zeeuwish House Maffia
Royalty

Bericht door Royalty »

Marty schreef:Ik heb in 91/92 mijn autorijbewijs gehaald ...
Wow, dan heb jij destijds in een jonge 6G gereden. Die auto was toen zo goed als nieuw. Damn...

Ik heb zo'n 15 jaar geleden gelest in een Golf, maar de Galant GTi-16V van 1990 was wel mijn eerste auto.

Googlen naar een Galant met een L-tje levert helaas nog niets op.
Maar ik vond zojuist deze:
Afbeelding
Afbeelding
Marty

Bericht door Marty »

Royalty schreef:
Marty schreef:Ik heb in 91/92 mijn autorijbewijs gehaald ...
Wow, dan heb jij destijds in een jonge 6G gereden. Die auto was toen zo goed als nieuw. Damn...

Ik heb zo'n 15 jaar geleden gelest in een Golf, maar de Galant GTi-16V van 1990 was wel mijn eerste auto.

Googlen naar een Galant met een L-tje levert helaas nog niets op.
Maar ik vond zojuist deze:
Afbeelding
En dat ziet er op het plaatje uit als het model waarin ik afgereden heb, en welke ik later ook nog gehad heb..
Toen ik ''m inruilde voor de Civic, wist de dealer me te vertellen dat dit soort auto's verscheept werden naar Afrika om daar nog verder te tuffen.. (en dat met 495000 op de teller, nog steeds geen centje pijn)...
Twain

Bericht door Twain »

en als de body echt stuk is.... dan gaat alsnog de aandrijving erheen als spareparts. maar ook die worden met grote regelmaat gebruikt in boten of om een waterpomp aan te drijven.. echt niet stuk te krijgen die blokken, ze zijn er gek op daar. Hoeveel mitsu's zijn verscheept naar suriname moet je trouwens ook niet onderschatten.
Awesomeness = Verveling x Talent
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”