Ik ben Martijn, woonachtig op het mooie Goeree Overflakkee. Ooit heb ik mijn rijbewijs gehaald in een Galant van 1991 (limited edition?). Nadat ik diverse leaseauto's had gehad van niet nader te noemen merken en types en ik van baan wisselde moest ik zelf een auto kopen. Mijn eerste EIGEN auto was zo'n zelfde Galant als ik ooit in gelest had. Ik heb deze Galant gekocht met net een ton op de teller en hem met 5 ton op de teller ingeruild (was nog steeds niks mis mee, maar wilde wat anders). Ik heb toen een Honda Civic Aerodeck gekocht. Deze heeft het maar een jaar bij me volgehouden.. Toen besloten weer een Galant te kopen, dat is mijn huidige Galant (bj 2000, V6 Elegance wagon automaat). Ik heb deze wagen nu 7 jaar en heb er nog geen noemenswaardige problemen mee gehad.
We (mijn vrouw en ik) zijn zeer gehecht aan deze auto en hebben dan ook besloten om deze auto helemaal op te rijden! Aangezien ik een auto van de baas heb, kan de Galant nog wel even mee. Mijn vrouw rijdt voornamenlijk met deze auto.
Helaas is er afgelopen weekend een klein ongelukje gebeurd, en heb ik een projectje om de auto weer netjes strak te krijgen. Gelukkig krijg ik hulp van een goede vriend die zijn eigen schade herstelbedrijf heeft.
Ik heb me rot gezocht naar een foto van de auto. Ik maak niet zoveel foto's van auto's, want daar moet je meer rijden! Toch eentje gevonden (heeft mijn vrouw ooit gemaakt), meer foto's heb ik nog niet van de auto..
Toen was ie nog heel: