galant vr4 aangeboden op marktplaats
- KissMyExhaust
- Provincie: Flevoland
Re: galant vr4 aangeboden op marktplaats
Ik denk dat ik diegene ken..
Volwaardig 1e monteur, ben benieuwd of hij het is.
Net ff gebeld, maar geen antwoord nog.
Mocht ik hem kennen, laat ik hem zijn ofen wel ff openen.
Na alles gelezen te hebben in dit topic, kijken wat hij zogenaamd voor 1000€ eraan gedaan heeft. Denk eerder dat het een typo was en 100€ moest zijn!
Ik ga wel ff kijken naar dat ding!
Volwaardig 1e monteur, ben benieuwd of hij het is.
Net ff gebeld, maar geen antwoord nog.
Mocht ik hem kennen, laat ik hem zijn ofen wel ff openen.
Na alles gelezen te hebben in dit topic, kijken wat hij zogenaamd voor 1000€ eraan gedaan heeft. Denk eerder dat het een typo was en 100€ moest zijn!
Ik ga wel ff kijken naar dat ding!

ok... iedereen die kan rekenen snapt dat dit allemaal niet klopt, hoe kan je 6000 km rijden (om nog maar niet te spreken van de 800 liter benzine die hij dan dus heeft verstookt) terwijl je er zo vreselijk hard mee aan het werk ben.. i call bullshit
waarom zou je er zo vreselijk veel in gaan investeren als je al weet dat je hem niet kan betalen. again i call bullshit.
wie gaat er nu na de aankoop direct allerlij dingen doen... je neemt ten allertijden even de tijd om e.a. te overdenken.. and again i call bullshit.
waarom gaan al die figuren zo vreselijk in de verdediging... als iemand de auto al kent, nou prima, dan denk je toch: "hij heeft mijn plannetje om iemand op te lichten door, jammer, door naar de volgende."
waarom zou je er zo vreselijk veel in gaan investeren als je al weet dat je hem niet kan betalen. again i call bullshit.
wie gaat er nu na de aankoop direct allerlij dingen doen... je neemt ten allertijden even de tijd om e.a. te overdenken.. and again i call bullshit.
waarom gaan al die figuren zo vreselijk in de verdediging... als iemand de auto al kent, nou prima, dan denk je toch: "hij heeft mijn plannetje om iemand op te lichten door, jammer, door naar de volgende."
Awesomeness = Verveling x Talent
Kreeg nog wat meer info toegestuurd van Richard dus hierbij 
Richard :
Wat wil je er nu voor hebben?
Ik bied 1250 euro, ben je die bak weer kwijt!
Groeten Richard
Verkoper:
Ik heb er r meer aan uitgegeven dan dat je bied, nee dus
Richard:
WAT WIL JE BEUREN ?
Verkoper :
Beuren? volgens mij stond je capslock aan, maar dat wist je.
Er zijn reparatie en onderhouds handelingen verricht aan het voertuig, had ik dit uitbesteed was ik heel wat euro's verder.
Alsnog was ik een hoop tijd en geld kwijt, maar ja.
Gedaan is:
Wiellager (zichzelf bijna vast gelast, dit hadden ze verborgen door deze vol te proppen met vet)
Uitlaat (Gelast)
Remklauw rechts achter gereviseerd (rem verschil was 35% minder aan deze zijde, nu 5% sterker)
Remblokken achter vervangen (waren op)
Remschoenen van de handrem trommel in de achterschijven vervangen
Vloeistoffen (Motorolie "Castrol magnetic" 5W 30 volgens mij full syntetic (nog 0,7L over), filter vervangen. Versnellingsbak olie ATF ruim 11 liter (nog 1L over). Remolie, powersteering)
Uitlijnen (dit was echt nodig)
Luchtfilter
Hij is inmiddels ook APK gekeurd, wat hij eerst niet was.
Hij was afgekeurd op:
CO was 0.75 is nu 0.07
Lekke uitlaat (gelast dus)
Rem verschil (revisering)
Handrem vertraging (nieuwe schoenen, en afgesteld)
Goedgekeurd sinds: 14-03-2013, bij de KwikFit
Alles is eraan gedaan om hem goed door de keuring te krijgen en hem als een zonnetje te laten rijden.
Nu zijn de boosdoeners nog de radiateur en de v-snaren. Bij elkaar nog geen 250 euro aan onderdelen en zelf te vervangen.
Zoals je dus snapt is er een hoop aan gedaan, dit door mijzelf, een vriend (1e Motormonteur) en broer (1e Automonteur).
Kort om, we zijn niet gek.
Dat de auto voorheen voor 1.250 euro tekoop stond was voor ons ook een blije verrassing, daarom heb ik hem ook gekocht zonder er verder bij na te denken. Helaas komt alles nu zo snel dat ik hem niet rijdend kan houden tegen over de kosten, ik heb er namelijk al een hoop in gestopt en nu is het gewoon even op. Vandaar dat ik de auto af sta aan iemand die er meer tijd en geld voor heeft, een liefhebber dus.
De prijs van deze auto in mint is minimaal 10.000 euro, in goede staat 6.000 tot 8.000, die van mij valt daar dus net onder en gaat daarom ook niet voor minder dan 4.500 weg. Als je de auto kent, en echt een liefhebber bent weet je dat dit nog weinig geld is.
Tevens heb ik ook alle bonnen van alle reparaties en vervangen onderdelen erbij, ook nog daarnaast nog een zeer uitgebreide service geschiedenis van de eigenaar voor de import naar nederland, en die van de eerste nederlandse eigenaar + die van mij.
Mocht je echt geinteresseerd zijn kan ik je ook opweg helpen met de laatste handelingen om deze auto perfect te krijgen.
Hopelijk hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Tja Naar mijn mening gaat ie echt een beetje teveel in de verdeging en deel ik de mening van anton ( twain )
Richard :
Groeten Richard
Verkoper:
Richard:
WAT WIL JE BEUREN ?
Verkoper :
Er zijn reparatie en onderhouds handelingen verricht aan het voertuig, had ik dit uitbesteed was ik heel wat euro's verder.
Gedaan is:
Wiellager (zichzelf bijna vast gelast, dit hadden ze verborgen door deze vol te proppen met vet)
Uitlaat (Gelast)
Remklauw rechts achter gereviseerd (rem verschil was 35% minder aan deze zijde, nu 5% sterker)
Vloeistoffen (Motorolie "Castrol magnetic" 5W 30 volgens mij full syntetic (nog 0,7L over), filter vervangen. Versnellingsbak olie ATF ruim 11 liter (nog 1L over). Remolie, powersteering)
Luchtfilter
Hij was afgekeurd op:
CO was 0.75 is nu 0.07
Alles is eraan gedaan om hem goed door de keuring te krijgen en hem als een zonnetje te laten rijden.
Nu zijn de boosdoeners nog de radiateur en de v-snaren. Bij elkaar nog geen 250 euro aan onderdelen en zelf te vervangen.
Zoals je dus snapt is er een hoop aan gedaan, dit door mijzelf, een vriend (1e Motormonteur) en broer (1e Automonteur).
Dat de auto voorheen voor 1.250 euro tekoop stond was voor ons ook een blije verrassing, daarom heb ik hem ook gekocht zonder er verder bij na te denken. Helaas komt alles nu zo snel dat ik hem niet rijdend kan houden tegen over de kosten, ik heb er namelijk al een hoop in gestopt en nu is het gewoon even op. Vandaar dat ik de auto af sta aan iemand die er meer tijd en geld voor heeft, een liefhebber dus.
De prijs van deze auto in mint is minimaal 10.000 euro, in goede staat 6.000 tot 8.000, die van mij valt daar dus net onder en gaat daarom ook niet voor minder dan 4.500 weg. Als je de auto kent, en echt een liefhebber bent weet je dat dit nog weinig geld is.
Tevens heb ik ook alle bonnen van alle reparaties en vervangen onderdelen erbij, ook nog daarnaast nog een zeer uitgebreide service geschiedenis van de eigenaar voor de import naar nederland, en die van de eerste nederlandse eigenaar + die van mij.
Mocht je echt geinteresseerd zijn kan ik je ook opweg helpen met de laatste handelingen om deze auto perfect te krijgen.
Tja Naar mijn mening gaat ie echt een beetje teveel in de verdeging en deel ik de mening van anton ( twain )
Waarom zou je een auto weg doen die je met 250 euro in zeer goede conditie kan krijgen (zijn zijn woorden) ik bedoel met 2 partners heeft toch wel iemand ergens 250 euri .. en dan kan je de vraagprijs verhogen naar 6000 euro (ook zijn woorden) snapt die kerel nu echt helemaal niets? Of denkt hij dat we allemaal heel erg dom zijn... u raad het al.. BULLSHIT
en dan nog 1 ding 10.000 euro.. LOLLLLLLLLLLLLLLLLl
en dan nog 1 ding 10.000 euro.. LOLLLLLLLLLLLLLLLLl
Ja die 10.000 euro vond ik ook opmerkelijk
Ze worde elke mail meer waard
Ik vind het ook allemaal onzin in mijn ogen , en als iemand zegt dat de auto bij de kwik fit is gekeurd dan gaan er bij mij ook al alarmbellen rinkelen ..
Ze worde elke mail meer waard
Ik vind het ook allemaal onzin in mijn ogen , en als iemand zegt dat de auto bij de kwik fit is gekeurd dan gaan er bij mij ook al alarmbellen rinkelen ..
gokje... zijn maatje is daar 1e monteur... 
Kdenk dat je doorgaat voor de wasmachine

- KissMyExhaust
Ik baal dat ik geen reactie heb gehad.
Wil er wel ff naar kijken, mag hij meteen die bonnen etc laten zien
Wil er wel ff naar kijken, mag hij meteen die bonnen etc laten zien

Met de Kwik Fit in Almelo is in ieder geval niets mis..haha..
Voor 4500euro heb je een exemplaar uit Japan die er een stuk beter uitziet dan dit exemplaar.
Laat die man het toch uitzoeken!
Het is de moeite niet waard.
Voor 10.000euro verkoop ik trouwens de mijne ook wel, mocht je interesse hebben.
Voor 4500euro heb je een exemplaar uit Japan die er een stuk beter uitziet dan dit exemplaar.
Laat die man het toch uitzoeken!
Het is de moeite niet waard.
Voor 10.000euro verkoop ik trouwens de mijne ook wel, mocht je interesse hebben.
hmmm
Een auto die koelvloeistof lekt zou toch niet door een apk moeten kunnen komen trouwens? Iets met onnodig het milleu belasten enzo... nu lekt mijn wagen een beetje olie, en ook dat wordt gewoon goedgekeurd. dus het zal wel geen probleem zijn, maar ergens is het erg raar allemaal.
Een auto die koelvloeistof lekt zou toch niet door een apk moeten kunnen komen trouwens? Iets met onnodig het milleu belasten enzo... nu lekt mijn wagen een beetje olie, en ook dat wordt gewoon goedgekeurd. dus het zal wel geen probleem zijn, maar ergens is het erg raar allemaal.
Wel redelijk serieuze mailwisseling. Heeft toch flink zitten bakken en braden ondertussen ...martijn schreef:Kreeg nog wat meer info toegestuurd van Richard dus hierbij
Richard :
Groeten Richard
Verkoper:
Richard:
WAT WIL JE BEUREN ?
Verkoper :
Gedaan is:
Uitlaat (Gelast)
Luchtfilter
Hij was afgekeurd op:
CO was 0.75 is nu 0.07
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
- Ran-DiZzle
Ik kreeg net een berichtje... dat zijn auto meer waard was als die van mij ( ik had een ruil voorgesteld)... dus heb m lichtelijk uit zn droom geholpen haha.
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
- KissMyExhaust
Ben je wel goed?Ran-DiZzle schreef:Ik kreeg net een berichtje... dat zijn auto meer waard was als die van mij ( ik had een ruil voorgesteld)... dus heb m lichtelijk uit zn droom geholpen haha.

Jij bofkont! Dat je niet hoeft te ruilenRan-DiZzle schreef:Ik kreeg net een berichtje... dat zijn auto meer waard was als die van mij ( ik had een ruil voorgesteld)... dus heb m lichtelijk uit zn droom geholpen haha.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
- Ran-DiZzle
From: raymond_f1@hotmail.com
Subject: RE: Reactie op uw advertentie op Marktplaats.nl
Date: Fri, 29 Mar 2013 15:46:56 +0100
To: randy_the_bruijne@hotmail.com
Stralen lassen en tectileren totaal kosten 1000 euro. Zeg dat maar tegen die importeur, ik doe alles zelf namelijk en heb toegang tot elk soort gereedschap. De wielkasten en reserve wiel compartiment is als gemaakt en hoeft er nog alleen gelast in te worden
Dus bedenk t zelf maar, of je weet wat je doet of je bent iemand die aankloot.
Blok is gereviseerd, turbo's geserviced, sterkere pakkingen, geslepen krukas race lagere, koppen geflowed, nieuwe sportfilter grotere intercooler, openuitlaat systeem zonder cat, en stoptech 4 zuiger remsysteem met rvs remleidingen custom. Versnellingsbak gereviseerd, en 2 grotere custom turbo's uit Noorwegen in de maak. En tja de rest kom ik ff nog niet op. Dus, oh de radiateur is vervangen met een nieuwe met een aparte voor de versnellingbak olie.
M'n auto is meer waard, beter sneller en mooier. En hij staat nu op de brug en word klaargemaakt voor t stralen.
Volgende week nieuwe lak, originele kleur en de motor kap word dan ook gedaan.
Sorry dat ik je bel doe knappen, maar ik wil jou auto nooit niet ruilen. En kom op die velgen man...
Jammer dat je door de bomen het bos niet kan zien.
Dit is de meest fantastische auto die je ooit kon krijgen. Want vind m maar.
Van: Randy de Bruijne
Verzonden: 29-3-2013 16:39
Aan: raymond_f1@hotmail.com
Onderwerp: RE: Reactie op uw advertentie op Marktplaats.nl
De manier waarop jejezelf verdedigt is nog t mooist .. ik heb ergens gelezen dat je al 6000 km had gereden met die auto..hoe kan dat als je al die werkzaamheden hebt verricht... want als je zelf vast wel weet kost goed werk tijd..lijkt me sterk dat al die dingen in zown korte tijd voor elkaar hebt gekregen. Want zolang heb je hem nog niet. Je hebt je duidelijk niet in de ''galant scene'' verdiept.
Succes.
Gr.
Date: Fri, 29 Mar 2013 18:10:04 +0100
Duidelijk niet nee, daarom heb ik een degelijk inkomen heb hem al ander half maand en 3 monteurs die eraan werken
mijn laatste reactie:
Have fun with it... een degelijk inkomen... maar in de advertentie zetten dat je t onderhoud niet kan betalen... lol.. succes er mee.
Date: Fri, 29 Mar 2013 15:46:56 +0100
Stralen lassen en tectileren totaal kosten 1000 euro. Zeg dat maar tegen die importeur, ik doe alles zelf namelijk en heb toegang tot elk soort gereedschap. De wielkasten en reserve wiel compartiment is als gemaakt en hoeft er nog alleen gelast in te worden
Dus bedenk t zelf maar, of je weet wat je doet of je bent iemand die aankloot.
Blok is gereviseerd, turbo's geserviced, sterkere pakkingen, geslepen krukas race lagere, koppen geflowed, nieuwe sportfilter grotere intercooler, openuitlaat systeem zonder cat, en stoptech 4 zuiger remsysteem met rvs remleidingen custom. Versnellingsbak gereviseerd, en 2 grotere custom turbo's uit Noorwegen in de maak. En tja de rest kom ik ff nog niet op. Dus, oh de radiateur is vervangen met een nieuwe met een aparte voor de versnellingbak olie.
M'n auto is meer waard, beter sneller en mooier. En hij staat nu op de brug en word klaargemaakt voor t stralen.
Volgende week nieuwe lak, originele kleur en de motor kap word dan ook gedaan.
Sorry dat ik je bel doe knappen, maar ik wil jou auto nooit niet ruilen. En kom op die velgen man...
Jammer dat je door de bomen het bos niet kan zien.
Dit is de meest fantastische auto die je ooit kon krijgen. Want vind m maar.
Van: Randy de Bruijne
Verzonden: 29-3-2013 16:39
Aan: raymond_f1@hotmail.com
Onderwerp: RE: Reactie op uw advertentie op Marktplaats.nl
De manier waarop jejezelf verdedigt is nog t mooist .. ik heb ergens gelezen dat je al 6000 km had gereden met die auto..hoe kan dat als je al die werkzaamheden hebt verricht... want als je zelf vast wel weet kost goed werk tijd..lijkt me sterk dat al die dingen in zown korte tijd voor elkaar hebt gekregen. Want zolang heb je hem nog niet. Je hebt je duidelijk niet in de ''galant scene'' verdiept.
Succes.
Gr.
Date: Fri, 29 Mar 2013 18:10:04 +0100
Duidelijk niet nee, daarom heb ik een degelijk inkomen heb hem al ander half maand en 3 monteurs die eraan werken
mijn laatste reactie:
Have fun with it... een degelijk inkomen... maar in de advertentie zetten dat je t onderhoud niet kan betalen... lol.. succes er mee.
Haha, het word steeds meer zwets!
Geweldig!
Hoop eigenlijk dat ie gewoon niet van de auto af komt alleen maar omdat ie zo dom doet.
Als ie nou gewoon eerlijk was had ik nog wat sympathie kunnen tonen omdat ie een miskoop gedaan heeft....
Geweldig!
Hoop eigenlijk dat ie gewoon niet van de auto af komt alleen maar omdat ie zo dom doet.
Als ie nou gewoon eerlijk was had ik nog wat sympathie kunnen tonen omdat ie een miskoop gedaan heeft....
Hahahaha 100 punten voor randy !!!!! Die opmerking over het inkomen ! Hoe dom kun je zijn!
En trouwens als iets echt doorgerot is kan je stralen wat je wil maar dan moet je gewoon nieuwe stukken erin gaan zetten
En trouwens als iets echt doorgerot is kan je stralen wat je wil maar dan moet je gewoon nieuwe stukken erin gaan zetten
Laatst gewijzigd door martijn op 29 mar 2013, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
score!! +1 voor randy
Ik heb ook toegang tot elk soort gereedschap.. [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false; ben ik nu stoer?
en even serieus.. ik zou eerder een amateur met 2 linkerhanden die liefde heeft voor een auto vertrouwen met textiel dan een so called prof... alles wat hun doen is hun belazerde werk verbergen onder een mooi zwart laagje. BAH. jammer dat er uiteindelijk iemand wordt opgelicht met deze wagen, gelukkig zal het niet iemand van ons zijn
Ik heb ook toegang tot elk soort gereedschap.. [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false; ben ik nu stoer?
en even serieus.. ik zou eerder een amateur met 2 linkerhanden die liefde heeft voor een auto vertrouwen met textiel dan een so called prof... alles wat hun doen is hun belazerde werk verbergen onder een mooi zwart laagje. BAH. jammer dat er uiteindelijk iemand wordt opgelicht met deze wagen, gelukkig zal het niet iemand van ons zijn
-
Fabian1981
- Provincie: Utrecht
hij staat nu bij onderdelen te koop.
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ran-DiZzle
Omdat onderdelen advertenties gratis zijn en advertenties voor autos niet..... zown degelijk loon heeft ie...
hmmm kheb geen inlog gegevens meer voor marktplaats.. anders zou ik er even een melding van maken 
Bedankt voor uw tip!twain schreef:hmmm kheb geen inlog gegevens meer voor marktplaats.. anders zou ik er even een melding van maken
Hiermee helpt u ons marktplaats.nl schoon te houden. Heeft u deze advertentie per ongeluk getipt? Geen probleem, de advertentie wordt altijd eerst bekeken door een medewerker voordat er eventueel actie wordt ondernomen.

toppie man 
als ik geen mod zou zijn dan zou ik nu gaan vragen naar zijn adres gegevens en een paar pizza's bestellen.. maarja, ik moet het goede voorbeeld geven... dus vooral niet doen he boys
als ik geen mod zou zijn dan zou ik nu gaan vragen naar zijn adres gegevens en een paar pizza's bestellen.. maarja, ik moet het goede voorbeeld geven... dus vooral niet doen he boys
weet je aan één kant begrijp ik deze jonge wel, hij is te zeik gezet toen hij deze auto (als je dit nog zo kunt noemen) gekocht heeft, en nu probeert hij der vanaf te komen.
maar wees gewoon eerlijk en doe hem weg als afbraak en loop niet te zeuren over dat je veel kosten hebt gehad. wat ze te vaak vergeten is dat dit geen EVO is en dat veel mensen dit model auto niet kennen dus vraag er dan ook geen EVO prijs voor want die krijg je er toch niet voor. vraag en aanbod noemen we dat en er is gewoon geen vraag naar dus pech, als je dom bent geweest en een impuls aankoop hebt gedaan waar je spijt van hebt zit er maar één ding in, cut your losses and move on.
maar wees gewoon eerlijk en doe hem weg als afbraak en loop niet te zeuren over dat je veel kosten hebt gehad. wat ze te vaak vergeten is dat dit geen EVO is en dat veel mensen dit model auto niet kennen dus vraag er dan ook geen EVO prijs voor want die krijg je er toch niet voor. vraag en aanbod noemen we dat en er is gewoon geen vraag naar dus pech, als je dom bent geweest en een impuls aankoop hebt gedaan waar je spijt van hebt zit er maar één ding in, cut your losses and move on.

dus eigenlijk begrijp jij hem ook niet 
Ik snap dat het kut is om een kat in de zak te kopen, maar probeer hem niet op deze manier door iemand zijn strot te duwen..
Hij had ook hier kunnen komen en vertellen.. "Ja ding is nogal stuk en het is eigenlijk fout om hem zo door te verkopen... ik denk eraan om hem in delen te verkopen is dat misschien een beter idee?" en dan had hij zijn geld ruim terug kunnen verdienen hier.
Ik snap dat het kut is om een kat in de zak te kopen, maar probeer hem niet op deze manier door iemand zijn strot te duwen..
Hij had ook hier kunnen komen en vertellen.. "Ja ding is nogal stuk en het is eigenlijk fout om hem zo door te verkopen... ik denk eraan om hem in delen te verkopen is dat misschien een beter idee?" en dan had hij zijn geld ruim terug kunnen verdienen hier.
Met alle respect Twain maar dat betwijfel ik sterk, hoewel dit een heel erg leuk forum is met heel er leuke mensen denk ik niet dat er hier iemand is die top dollar zal betalen voor de onderdelen van deze auto, als hij hem opbreekt in onderdelen haalt hij er nooit meer dan 500 euro uit, want in essentie spreek je hier over een halfcut dus enkel de voorkant de rest is rijp voor de vuilbak, en wie hier gaat er meer dan 500 betalen voor een twijfelachtige 6A13TT?, en oke het zwart lederen interieur is ook nog een paar pleuro"s waard maar die gaan hier ook meestal voor een peulschil van de hand. maar inderdaad hij had gewoon hier zijn verhaal even moeten doen en kijken wat de experts te zeggen hadden.twain schreef: ik denk eraan om hem in delen te verkopen is dat misschien een beter idee?" en dan had hij zijn geld ruim terug kunnen verdienen hier.

hmm ik denk dat er wel 1500/1700 pleuro uit te slepen was hoor
er zijn hier zeker wel mensen die 500 euro betalen voor die motor... (ik zelf al )
Vergeet ook niet dat de versnellingsbak + 4wd hier ook geld waard is(denk aan duffy en ook weer ikkes, misschien zelfs echo wiskey) en al dat "tientjes" werk moterkapje hier. bumpertje daar startmotertje zus flares zo.. tis allemaal geld waard. verkoop je het niet hier... dan flikker je het ab 1 euro op ebay..
ik denk dat alleen voor de bumper +mistlampen meteen 150 wordt neergeteld.
er zijn hier zeker wel mensen die 500 euro betalen voor die motor... (ik zelf al )
Vergeet ook niet dat de versnellingsbak + 4wd hier ook geld waard is(denk aan duffy en ook weer ikkes, misschien zelfs echo wiskey) en al dat "tientjes" werk moterkapje hier. bumpertje daar startmotertje zus flares zo.. tis allemaal geld waard. verkoop je het niet hier... dan flikker je het ab 1 euro op ebay..
ik denk dat alleen voor de bumper +mistlampen meteen 150 wordt neergeteld.
- Echo Whiskey
- Provincie: Zuid-Holland
Ik ga mooi niet aan die 4wd beginnen Anton.
Te zwaar, en te veel vermogensverliezen.
Maar in onderdelen kan je inderdaad best leuk geld uit deze auto halen, even vlot gerekend:
Motor compleet met alles eraan: 600,-
ECU: 200,-
Motorkap: 150,-
JDM koplampen: 50,-
Voorbumper, grille en mistlampen: 150,-
Achterbumper: 100,-
Spoiler: 60,-
Leren interieur: 200,-
Velgen: 200,-
FL achterlichten: 100,-
VR-4 tellerunit: 100,-
Kom ik op een totaal van 1910,- waarbij ik denk dat ik voor een aantal dingen hele conservatieve prijzen heb geschreven.
En dan heb ik al het kleine spul zoals panelen en kleine onderdelen nog niet eens meegerekend.
Te zwaar, en te veel vermogensverliezen.
Maar in onderdelen kan je inderdaad best leuk geld uit deze auto halen, even vlot gerekend:
Motor compleet met alles eraan: 600,-
ECU: 200,-
Motorkap: 150,-
JDM koplampen: 50,-
Voorbumper, grille en mistlampen: 150,-
Achterbumper: 100,-
Spoiler: 60,-
Leren interieur: 200,-
Velgen: 200,-
FL achterlichten: 100,-
VR-4 tellerunit: 100,-
Kom ik op een totaal van 1910,- waarbij ik denk dat ik voor een aantal dingen hele conservatieve prijzen heb geschreven.
En dan heb ik al het kleine spul zoals panelen en kleine onderdelen nog niet eens meegerekend.
- miss_laatjuh
- Provincie: Noord-Brabant
helemaal mee eens
+ wat onderdelen die niet genoemt zijn en die ik graaag voor een prikkie overneem van hem
gr
+ wat onderdelen die niet genoemt zijn en die ik graaag voor een prikkie overneem van hem
gr
Inderdaad, als de motor in goede staat is, met kabelboom en ecu zit je al op 1000e
4wd tuurlijk heb je vermogensverlies door de aandrijflijn, maar je kan er dan ook wel meer pk in gaan proppen ipv wielspin
Ik heb er wel aan zitten denken, as ie handgeschakeld was was ie verkocht geweest!
4wd tuurlijk heb je vermogensverlies door de aandrijflijn, maar je kan er dan ook wel meer pk in gaan proppen ipv wielspin
Ik heb er wel aan zitten denken, as ie handgeschakeld was was ie verkocht geweest!
Ook Voor 4500 euro mark ? 
het is allemaal zeer twilichtzone, eerst komt hij te koop te staan voor 7000 een jaar later voor 1250 verkocht paar maanden later staat hij weer te koop en moet hij opeens 4500 kosten, bizar bizar.