Tip van de week...
Tip van de week...
Ik heb op ebay een paar led lampjes gekocht ter vervanging voor de stadlichten.
Het voordeel is dat deze niet gevoelig zijn voor + of - postie ( dus geen draden doorknippen).
Ze zijn er in warm wit (4000k) en cool wit (6000k) en geven super veel licht.
Hier is een link waar ik ze heb gekocht.
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet Paul...
Het voordeel is dat deze niet gevoelig zijn voor + of - postie ( dus geen draden doorknippen).
Ze zijn er in warm wit (4000k) en cool wit (6000k) en geven super veel licht.
Hier is een link waar ik ze heb gekocht.
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet Paul...
- Bijlagen
-
- T4w led
- T4w led.jpeg (4.28 KiB) 3280 keer bekeken
-
- 4000k
- 4000k.jpeg (8.19 KiB) 3280 keer bekeken
-
- 6000k
- 6000k.jpeg (5.74 KiB) 3280 keer bekeken
Galant Owner - because the rest are JUST cars.
Re: Tip van de week...
Dan hoort daar uiteraard wel een foto'tje bij fitted in de galant zodat we een feeling erbij krijgen 
Zoiets....
Wel even je hoofd linksom draaien
Wel even je hoofd linksom draaien
Nice find, dat ze niet gevoelig zijn voor de polariteit is wel echt fijn!! Scheelt een hoop soldeerwerk 
Ik zag dat Osram meer van dit type leds verkopen, ook buisleds en steekleds.
Heb ze net toch maar even besteld voor de nummerplaat en deuren.
En voor de binnen verlichting.
Volgens een ander forum geven deze 100 lumen tov gewone lampjes (35 lumen).
Ik zal het laten zien als ze binnen zijn.
Heb ze net toch maar even besteld voor de nummerplaat en deuren.
En voor de binnen verlichting.
Volgens een ander forum geven deze 100 lumen tov gewone lampjes (35 lumen).
Ik zal het laten zien als ze binnen zijn.
- Bijlagen
-
- C5W
- C5W 4000k.jpg (11.19 KiB) 3242 keer bekeken
-
- W5W
- W5W 4000k.jpg (12.19 KiB) 3242 keer bekeken
Hmm kijkt opzich niet slecht, maar vind die gloed die de standaard lampjes hebben eigenlijk leuker
zo ken ik netzogoed mn xenon aanzetten
Het licht wat je op de foto ziet is een beetje veel licht, maar dit is mijn telefoon camera die dit versterkt.
Op zich is de licht opbrengst prima.
Op zich is de licht opbrengst prima.
gehe ja dat was waar, maar achter me reed een Mclaren MP4-C12 ... Daar gingen toch net iets vaker de oogjes naar toe 
Ik zal adviseren om de ledjes te nemen van autostyle , de G van Nico en van mij zijn daar ook van voorzien en die geven hetzelfde licht als bij jou nu maar dan alleen in xenon kleur ...
mooie foto trouwens Mark maar ga is heeeeeeeel snel die kentekenplaat recht hangen

mooie foto trouwens Mark maar ga is heeeeeeeel snel die kentekenplaat recht hangen
Kentekenplaat hangt eigenlijk recht, weet ook niet, foto geeft beetje vertekend beeld denk ik want de houder is 90graden en neem aan dat de bumperbalk waar de houder op vast zit in ieder geval evenwijdig is
Als ik nu ga kijken lijkt ie wel gewoon recht en goed te zitten
Maar denk dat het zo lijkt door de bumper dat het polyester helemaal recht is achter de kentekenplaat. Zie picca
Uhmm, met blauwere gloed is misschien wel leuk, maar wil die gloed wel houden inderdaad
Heb je toevallig ff link van welke? want dr zijn dr meerdere te krijgen van autostyle 
Uhmm, met blauwere gloed is misschien wel leuk, maar wil die gloed wel houden inderdaad
Kan ze op de site effe niet vinden mark maar ze zien er qua uiterlijk hetzelfde uit als deze aan het begin van de topic .
Mocht je willen maak ik dit weekend een duidelijke foto ervan ...
Trouwens wat een geil kleurtje is dat toch dat groen ! erg gave foto man !
Mocht je willen maak ik dit weekend een duidelijke foto ervan ...
Trouwens wat een geil kleurtje is dat toch dat groen ! erg gave foto man !
Het is een xenon kleur (6000k) misschien ziet het door de foto er anders uit, was al laat...martijn schreef:Ik zal adviseren om de ledjes te nemen van autostyle , de G van Nico en van mij zijn daar ook van voorzien en die geven hetzelfde licht als bij jou nu maar dan alleen in xenon kleur ...
Erg mooie bak. BTW heb zelf ook de LED lamp al ong. 1 jaar gebruikt, super mooi die osrams

Mooie wallpaperMarkDuffy schreef:Kentekenplaat hangt eigenlijk recht, weet ook niet, foto geeft beetje vertekend beeld denk ik want de houder is 90graden en neem aan dat de bumperbalk waar de houder op vast zit in ieder geval evenwijdig isAls ik nu ga kijken lijkt ie wel gewoon recht en goed te zitten
Maar denk dat het zo lijkt door de bumper dat het polyester helemaal recht is achter de kentekenplaat. Zie picca
Uhmm, met blauwere gloed is misschien wel leuk, maar wil die gloed wel houden inderdaadHeb je toevallig ff link van welke? want dr zijn dr meerdere te krijgen van autostyle
Ik heb het ook van jou afgekekenm4v3r1ck schreef:Erg mooie bak. BTW heb zelf ook de LED lamp al ong. 1 jaar gebruikt, super mooi die osrams
Ik ga er vanuit dat Eskimo's ebay lampjes dezelfde gloed geven als de autostyle lampjes. Alleen hoef je dan niet te gaan solderen!! 
Noppes, totaal geen soldeer nodigKNOEI 8G schreef:Ik ga er vanuit dat Eskimo's ebay lampjes dezelfde gloed geven als de autostyle lampjes. Alleen hoef je dan niet te gaan solderen!!
m4v3r1ck heb je ook een foto van in het donker van een wat grotere afstand, want nu lijkt het voor mij totaal geen gloed maar gewoon een xenon achtige straling 
Hieronder een paar foto's net in de garage genomen:MarkDuffy schreef:m4v3r1ck heb je ook een foto van in het donker van een wat grotere afstand, want nu lijkt het voor mij totaal geen gloed maar gewoon een xenon achtige straling

Nou, foto's was geen succes... Dus maar ff een flimpje geschoten, ziet er toch best lekker breed uit zo!!
Let niet op m'n gehijg...... Toch best zwaar 3 km fietsen
Of zit de muziek er al onder?
Let niet op m'n gehijg...... Toch best zwaar 3 km fietsen
ah kijk dat geeft m goed weer
Staat goed indd
Vind bij je wagen toch deze led beter show dan originele (ziet er zeker mooier uit dan originele gele kleur)MarkDuffy schreef:ah kijk dat geeft m goed weerStaat goed indd