Mijn trouwe galantje heeft ondertussen een nieuwe remklauw links achter gekregen, want de oude bleef hangen, en dat rijdt toch een stukje minder fijn (en minder zuinig).
Maar dat is nu dus weer opgelost en hij rijdt weer heerlijk!
Ik woon in een appartement en ik moet mijn auto op een parkeerplaats neerzetten waar een paar honderd auto's op kunnen. En toch besloot een vogel die net een pot laxeermiddel op had om nou net mijn auto helemaal onder te schijten.. Vandaag eindelijk mijn slot eens vervangen, want mijn deur ging niet meer op slot.
Hier gaat het om: Na 2 uur lopen schelden en weer aardig wat extra wondjes aan mijn hand zit het slot er dan eindelijk in, blijkt het slot het probleem niet te zijn.. Damn!
Er loopt een kleine stang naar dit ding waarvan ik de functie niet helemaal weet: Heeft iemand enig idee wat dit doet?
Het 'zuigertje' wat de kleine stang in beweging zou moeten zetten (ik neem aan dat dat de functie is) zat vast dus ik wilde de hele zuiger los maken om er naar te kijken en om het misschien te maken.
En wat denk je. Mijn deur kan weer op slot! het enige wat dat klote ding deed is er voor zorgen dat mijn deur niet op slot kon! dik 2 uur werk voor nix (laat staan de kosten voor het nieuwe slot).
Ik ben nu dus toch wel benieuwd wat dat ding voor moet stellen, wie oh wie verlost mij?