VR2/50 shades - soon my love, soon!
Re: VR2 - eindelijk de Terminator lampen klaar
Mooi resultaat Mark, nu wordt het tijd dat we een late night meet gaan organiseren 
Damn, ik krijg hier spontaan een stijve van :p.
Echt een gaaf resultaat! Als je nog wat tijd over hebt mag je ze ook voor mij maken
.
En zo late night hoeft die meeting niet te zijn aangezien het om half 5 al aardig donker is, klote winter..
Echt een gaaf resultaat! Als je nog wat tijd over hebt mag je ze ook voor mij maken
En zo late night hoeft die meeting niet te zijn aangezien het om half 5 al aardig donker is, klote winter..
VR2 met hoge bloeddruk... 
Als de Beemers vóór je met dit beeld in hun achteruitkijkspiegel nu niet snel naar de rechter rijstrook schieten, dan weet ik t ook niet meer.
Clean Job Mark!
Als de Beemers vóór je met dit beeld in hun achteruitkijkspiegel nu niet snel naar de rechter rijstrook schieten, dan weet ik t ook niet meer.
Clean Job Mark!
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Re: VR2 - don't leave me now?!
Op het moment dat ik dit schrijf staat het blauwe Monster hulpeloos te wachten op verse parts en zijn we sinds een paar dagen exclusief aangewezen op de VR2 als vervoersmiddel. Zo reden we dus gisteren voor een gezelligheidsbezoek naar onze vrienden Mark & Willeke in Beverwijk. Bij het laatste stoplicht voordat we bij hen de straat indraaien staan we stil en wil ik de auto vast in de 1e versnelling zetten. Maar ik kan dat wel willen, de auto denkt daar heel anders over. Na een halve minuut krijg ik ternauwernood de auto toch in de 1e versnelling en rijden we de laatste paar honderd meter, stoppen de voor deur. Klaar. Vanaf dat moment is het werkelijk onmogelijk geworden om de auto nog in 'any' versnelling te krijgen. W.T.F.?!! NIET NU!!?
Ik moet bekennen dat mijn verdenkingen direct richting te ACT koppeling gingen, die koppeling heeft in het verleden al meermaals dezelfde ellende veroorzaakt en dit leek er opnieuw precies op. Pestzooi! Nu is het normaliter niet zo'n ramp als een van de auto's het even voor gezien houdt, maar als ze het allebei begeven, dan hebben we toch een uitdaging! We moeten minstens 1 auto hebben zodat Carolien naar werk kan komen. Voor mij is het wat makkelijker: ik kan thuiswerken, naar werk fietsen of een busritje van 1 minuten maken.
Dus maar weer de ANWB gebeld en een uurtje later kwam de wegenwacht eraan. Hij keek eerst naar het vloeistofreservoir van de koppelings-cylinder en inderdaad, die stond niet meer mooi op max maar vrij dichtbij het minimum. Hmmm... hadden we zelf moeten zien, maar de focus was direct op de ACT drukgroep gekomen door toedoen van ervaring uit het verleden.
Even bijvullen en kijken wat er onder de auto gebeurd: ja hoor, de hydraulische vloeistof liep er met druppels uit! De wegenwacht dat dat het uit de hulp-koppelingscylinder kwam. Hmmm, nou ja, beter dit dan een nieuwe koppeling/drukgroep, want dit spul kunnen we zo 'uit eigen voorraad' pakken en een koppeling met drukgroep zeer zeker niet, en al helemaal niet iets goeds.
Dus vanmorgen op tijd een berg gereedschap ingeladen in de ANWB leenauto die we meegekregen hadden en samen met Mark de auto vrijgemaakt van slangen, pijpen en buizen zodat we bij het gewraakte onderdeel kwamen. Dat was het punt dat we erachter kwamen dat het niet de hulp-koppelingscylinder zelf was die zo lek als een mandje was, maar het vierkante aluminium 'dempertje' dat in het hydraulische circuit zit opgenomen (MD749641). Gelukkig had ik die ook reserve en meegenomen! Ruim 2 uur sleutelen later zat alles weer op z'n plekkie, was de boel weer ontlucht en kon ik weer ontkoppelen! YAY!
One car back on duty, one to go
Nogmaals dank voor je tijd en hulp Mark!!!
Ik moet bekennen dat mijn verdenkingen direct richting te ACT koppeling gingen, die koppeling heeft in het verleden al meermaals dezelfde ellende veroorzaakt en dit leek er opnieuw precies op. Pestzooi! Nu is het normaliter niet zo'n ramp als een van de auto's het even voor gezien houdt, maar als ze het allebei begeven, dan hebben we toch een uitdaging! We moeten minstens 1 auto hebben zodat Carolien naar werk kan komen. Voor mij is het wat makkelijker: ik kan thuiswerken, naar werk fietsen of een busritje van 1 minuten maken.
Dus maar weer de ANWB gebeld en een uurtje later kwam de wegenwacht eraan. Hij keek eerst naar het vloeistofreservoir van de koppelings-cylinder en inderdaad, die stond niet meer mooi op max maar vrij dichtbij het minimum. Hmmm... hadden we zelf moeten zien, maar de focus was direct op de ACT drukgroep gekomen door toedoen van ervaring uit het verleden.
Even bijvullen en kijken wat er onder de auto gebeurd: ja hoor, de hydraulische vloeistof liep er met druppels uit! De wegenwacht dat dat het uit de hulp-koppelingscylinder kwam. Hmmm, nou ja, beter dit dan een nieuwe koppeling/drukgroep, want dit spul kunnen we zo 'uit eigen voorraad' pakken en een koppeling met drukgroep zeer zeker niet, en al helemaal niet iets goeds.
Dus vanmorgen op tijd een berg gereedschap ingeladen in de ANWB leenauto die we meegekregen hadden en samen met Mark de auto vrijgemaakt van slangen, pijpen en buizen zodat we bij het gewraakte onderdeel kwamen. Dat was het punt dat we erachter kwamen dat het niet de hulp-koppelingscylinder zelf was die zo lek als een mandje was, maar het vierkante aluminium 'dempertje' dat in het hydraulische circuit zit opgenomen (MD749641). Gelukkig had ik die ook reserve en meegenomen! Ruim 2 uur sleutelen later zat alles weer op z'n plekkie, was de boel weer ontlucht en kon ik weer ontkoppelen! YAY!
One car back on duty, one to go
Nogmaals dank voor je tijd en hulp Mark!!!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Idd beter dude !!
Het is en blijft krap zooi in die vr2.
Maar ja dat weten we al heel wat jaartjes.
En je weet het, ik doe het met liefde kerel.

Het is en blijft krap zooi in die vr2.
Maar ja dat weten we al heel wat jaartjes.
En je weet het, ik doe het met liefde kerel.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Co-founder of galantfans
Mark, Top dat je voor nu in ieder geval weer vooruit kan.
De volgende keer zou ik dempertje ertussenuit laten. Daarmee wordt het ontluchten een stukje makkelijker. En mocht je nog meer problemen krijgen, vervang je hele leiding voor een losse "slang" netzoals ik dit heb. Sindsdien 0 problemen meer met de koppeling gehad.
Dat probleem van het dempertje heb ik 3x gehad. (2x lekkend en 1x dat plaatje gebroken)
Maargoed das n tip voor mocht t nog een keer gebeuren. Die slang heb ik toen laten maken bij Showoffimports en was met 10minuutjes klaar en kostte me 30euro en zit levenslange garantie op.
De volgende keer zou ik dempertje ertussenuit laten. Daarmee wordt het ontluchten een stukje makkelijker. En mocht je nog meer problemen krijgen, vervang je hele leiding voor een losse "slang" netzoals ik dit heb. Sindsdien 0 problemen meer met de koppeling gehad.
Dat probleem van het dempertje heb ik 3x gehad. (2x lekkend en 1x dat plaatje gebroken)
Maargoed das n tip voor mocht t nog een keer gebeuren. Die slang heb ik toen laten maken bij Showoffimports en was met 10minuutjes klaar en kostte me 30euro en zit levenslange garantie op.
das idd wel een oplossing mark.MarkDuffy schreef:Mark, Top dat je voor nu in ieder geval weer vooruit kan.
Co-founder of galantfans
Co-founder of galantfans
Pheww, toch met een sisser afgelopen dan, gelukkig.
Maar ik snap de VR2 wel: aan die aandacht voor Monster de laatste tijd... en dan mag ie ook nog buiten staan te verrekken van de kou...
Geef 'm eens ongelijk dat ie even terugknottert

Maar ik snap de VR2 wel: aan die aandacht voor Monster de laatste tijd... en dan mag ie ook nog buiten staan te verrekken van de kou...
Geef 'm eens ongelijk dat ie even terugknottert
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
Interessant Mark! Merkte je verschil zonder dat dempertje en zo ja welk?
Uh zo spannend
hoop dat nu alles goed gaat en weinig problemen
* Geeft Murphey een rotschop en deelt hem mee dat hij voorlopig niet meer welkom is in de buurt van een Galant * 
Enige verschil wat ik mij nog kon herinnneren was dat het ontluchten super ging terwijl ik daar voorheen altijd problemen had.
Ik kan mij niet herinneren dat de koppeling anders aanvoelde. Enige wat ik terug kan lezen na het weglaten van het dempertje dat ik soepeler kon schakelen (koppeling leek makkelijker te ontkoppelen)
Was overigens 40euro en niet 30
(Hell is t merk slang wat erop is gezet)
Ik kan mij niet herinneren dat de koppeling anders aanvoelde. Enige wat ik terug kan lezen na het weglaten van het dempertje dat ik soepeler kon schakelen (koppeling leek makkelijker te ontkoppelen)
Was overigens 40euro en niet 30
Re: VR2 - demper deel II - final fix
Gisteren ging het opnieuw mis, Carolien belde vanaf haar werk dat ze 'm niet in een versnelling kreeg. Hmm... 'pompen' was mijn advies, en lukt dat niet, dan toch ANWB maar weer.
Gelukkig, een paar keer pompen en er kwam weer beweging in. Pff... Vandaag dus maar weer kijken. Ik vermoedde dat er wat lucht in het systeem zat.
Maar helaas. Ook deze keer was het 'probleem het 'verse' dempertje. Scheisse. Ik ben door m'n voorraad heen en sprak mijn buurman aan. Hij had misschien nog wel een koppelstukje liggen... En verdomd ja. Vandaag dus het dempertje er tussenuitgehaald en vervangen door een koppelstukje. Daarna met behulp van Carolien de boel ontlucht en nu: PERFECT! Veel beter aanvoelende koppeling, strakker, soepeler, en een wat mooi wat hoger opkomend pedaal. Eerder moest ik echt max de koppeling intrappen om te ontkoppelen, nu voelt het als een 'gewone' auto, behalve dan wat zwaarder natuurlijk.
Ik ben blij dat dit probleem zich niet meer gaat voortdoen hiermee, en dus niet alleen vooruitgang op koppelingsgevoel, maar ook in geruststellings-gevoel
Gelukkig, een paar keer pompen en er kwam weer beweging in. Pff... Vandaag dus maar weer kijken. Ik vermoedde dat er wat lucht in het systeem zat.
Maar helaas. Ook deze keer was het 'probleem het 'verse' dempertje. Scheisse. Ik ben door m'n voorraad heen en sprak mijn buurman aan. Hij had misschien nog wel een koppelstukje liggen... En verdomd ja. Vandaag dus het dempertje er tussenuitgehaald en vervangen door een koppelstukje. Daarna met behulp van Carolien de boel ontlucht en nu: PERFECT! Veel beter aanvoelende koppeling, strakker, soepeler, en een wat mooi wat hoger opkomend pedaal. Eerder moest ik echt max de koppeling intrappen om te ontkoppelen, nu voelt het als een 'gewone' auto, behalve dan wat zwaarder natuurlijk.
Ik ben blij dat dit probleem zich niet meer gaat voortdoen hiermee, en dus niet alleen vooruitgang op koppelingsgevoel, maar ook in geruststellings-gevoel
- Bijlagen
moooooi
Co-founder of galantfans
Co-founder of galantfans
Kijk indd, een stuk beter!
Heb ik ook een tijdje met iets soortgelijks rondgereden waarna ik het vervangen heb om compleet van die koperen leiding af te zijn
Maar fijn dat het ook bij jou stuk beter is zo
Heb ik ook een tijdje met iets soortgelijks rondgereden waarna ik het vervangen heb om compleet van die koperen leiding af te zijn
Maar fijn dat het ook bij jou stuk beter is zo
Ik zal je zeggen Mark, ik dacht eerst ook meteen zo'n slang te kopen, maar eigenlijk vind ik een stalen leiding zoals nu wel prima. Eigenlijk is er qua 'hardheid' natuurlijk niks beter dan een stalen leiding, dus minste drukverlies. Ik hou het lekker zo 
Re: VR2 - clutchmasters koppelingset
Woensdag een mooi pakketje binnengekregen:
Een verse ClutchMasters FX350 koppelings set.
Ik had eerst mn zinnen gezet op de FX200 kit, maar Johan (J&J custom performance) legde uit dat die zal waarschijnlijk een beetje tekort zal schieten. De FX400 set (die Erik (Echo Whiskey) en Mark Duffy hebben) heb ik gevoeld in de auto van Erik, maar dat is qua gevoel voor mij een stap te ver in de richting van een race 'aan/uit' koppeling (fors meer nog dan ik nu al heb met de ACT koppeling) dus ik heb uiteindelijk gekozen voor de FX350. Waar het me uiteindelijk om gaat is een koppeling/drukgroep combi die betrouwbaar werkt en die zich nog een beetje als een 'normale' auto laat bedienen. We gaat 't meemaken, hoewel ik eerlijk gezegd niet direct sta te popelen om de hele boel weer open te gooien voor een koppelings-wissel
Ik kocht 'm eigenlijk 'op voorhand' omdat de huidige ACT koppeling/drukgroep-set me eigenlijk niet de zekerheid geeft dat ik er een paar jaar rond kan rijden, dus het is een kwestie van wachten tot het weer misgaat en dan heb ik 't maar direct in huis
Een verse ClutchMasters FX350 koppelings set.
Ik had eerst mn zinnen gezet op de FX200 kit, maar Johan (J&J custom performance) legde uit dat die zal waarschijnlijk een beetje tekort zal schieten. De FX400 set (die Erik (Echo Whiskey) en Mark Duffy hebben) heb ik gevoeld in de auto van Erik, maar dat is qua gevoel voor mij een stap te ver in de richting van een race 'aan/uit' koppeling (fors meer nog dan ik nu al heb met de ACT koppeling) dus ik heb uiteindelijk gekozen voor de FX350. Waar het me uiteindelijk om gaat is een koppeling/drukgroep combi die betrouwbaar werkt en die zich nog een beetje als een 'normale' auto laat bedienen. We gaat 't meemaken, hoewel ik eerlijk gezegd niet direct sta te popelen om de hele boel weer open te gooien voor een koppelings-wissel
Ik kocht 'm eigenlijk 'op voorhand' omdat de huidige ACT koppeling/drukgroep-set me eigenlijk niet de zekerheid geeft dat ik er een paar jaar rond kan rijden, dus het is een kwestie van wachten tot het weer misgaat en dan heb ik 't maar direct in huis
- miss_laatjuh
- Provincie: Noord-Brabant
Sorry carolien ik heb ff een paar honderd euro uitgegeven ....voor ? ...een nieuwe koppeling ...huh ? Hoezo ? Is er iets met de huidige dan ? ....ow nee maar je weet nooit :p
Dat is hier standaard hoor... Inclusief de Reactie...
( wil niet weten wat hier allemaal op voorraad ligt, voor het geval dat )
( wil niet weten wat hier allemaal op voorraad ligt, voor het geval dat )
Top !!!!
Ben ook benieuwd.
Heb ook een schuur, zolder en garage met spullen op voorraad liggen.
Ook met de gedacht "je weet maar nooit"
Ben ook benieuwd.
Heb ook een schuur, zolder en garage met spullen op voorraad liggen.
Ook met de gedacht "je weet maar nooit"
Co-founder of galantfans
Co-founder of galantfans
Re: VR2 - wielkastverbreders (aangestoken door cvw)
Aangestoken door het topic van (oa) Cees (cvw) over de aftermarket wielkast-opzet/sier stukken (die ik zelf een paar jaar terug op de VR2 ook heb gezet) vond ik het nu de hooooogste tijd om er wat aan te gaan doen. Niets al te speciaals, hoewel... ons-kent-ons, dus het is net-niet-standaard-hoewel-niemand-het-zal-opvallen 
Want ik heb al (meer dan) een jaar een originele set wielkastverbreders van Mitsubishi liggen. Vanavond dus alle delen helemaal schoongeboend, ontvet en gladgeschuurd. Die kleine lipjes aan de einden van iedere halve-boog heb ik weggehaald. Ik vind ze stom. Gewoon strak.
Dit geintje betekent wel weer dat ik de side-skirts zal moeten gaan aanpassen (zoals ik ook het Monster heb gedaan) zodat aan de voorzijde de verbreders mooi aansluiten op de skirt.
En de achterbumper moet dus ook weer aan de zijkanten verbreed wordt zodat ook dat weer aansluit op de zij-extensies (precies gelijk aan het Monster). Ik heb alles dubbel liggen, op een enkele skirt na en... helaas nog geen setje Motion skirts waar ik de brede voorstukken vanaf kan pakken. Nouja, werk zat voorlopig. Eerst de achterste 'fender flares', de zij-extensies en de achterbumper maar 'ns klaarmaken.
Want ik heb al (meer dan) een jaar een originele set wielkastverbreders van Mitsubishi liggen. Vanavond dus alle delen helemaal schoongeboend, ontvet en gladgeschuurd. Die kleine lipjes aan de einden van iedere halve-boog heb ik weggehaald. Ik vind ze stom. Gewoon strak.
Dit geintje betekent wel weer dat ik de side-skirts zal moeten gaan aanpassen (zoals ik ook het Monster heb gedaan) zodat aan de voorzijde de verbreders mooi aansluiten op de skirt.
En de achterbumper moet dus ook weer aan de zijkanten verbreed wordt zodat ook dat weer aansluit op de zij-extensies (precies gelijk aan het Monster). Ik heb alles dubbel liggen, op een enkele skirt na en... helaas nog geen setje Motion skirts waar ik de brede voorstukken vanaf kan pakken. Nouja, werk zat voorlopig. Eerst de achterste 'fender flares', de zij-extensies en de achterbumper maar 'ns klaarmaken.
- miss_laatjuh
He ! Das mooi rood ...van de vr4 van md ?
MD heeft nooit een rooie gehad Peter
Nee deze komen uit de UK (van een VR2 eigenaar trouwens).
- miss_laatjuh
Hmm ...ik heb een filmpje gezien van md bij hem voor de deur ..geen idee waarom maar dacht dat hij die miss in het verleden gehad heeft , en die wielkast verbreders zien er uit alsof ze van andy the v zijn geweest ?
Klopt! En MD heeft voor Ivan ooit een rode VR4 uit de UK gehaald. Dat plaatje zal in je hoofd zitten misschien.
- miss_laatjuh
Aha ! Ik weet het al idd ...Was een nette auto toen nog ..op filmpje in ieder geval
Ja ja, ik snap het weer. Krijg ik straks jouw ega op mijn dak. "Nou komt hij helemaal de garage niet meer uit.......". Fijn, bedankt hoor.marksanne schreef:Aangestoken door het topic van (oa) Cees (cvw) over de aftermarket wielkast-opzet/sier stukken (die ik zelf een paar jaar terug op de VR2 ook heb gezet) vond ik het nu de hooooogste tijd om er wat aan te gaan doen.
Maar eh, veel plezier.
Haha nee hoor Cees, ze is zelf degene die maar heeel weinig thuis is (ivm werk).
- mitsu-galant
- Provincie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Zou er wel beter uit zien straks ja. Ik zou
graag willen weten of ze ook op een 7G
passen met aanpassingen..
graag willen weten of ze ook op een 7G
passen met aanpassingen..
Huidige Galantpark
Green 7G V6 GTi V6 Sedan #weekend
Red 7G Galant 1.8 GLi Sedan #track
Je kunt dat metalen setje van mij proberen Andrew. Zodra deze nieuwe set erop zit, heb ik de metalen versie over (niet compleet trouwens, ik mis 1x voorzijde) maar voor passen is het goed natuurlijk. Als die set past op je 7G dan past ook de originele set.
- Bijlagen
- mitsu-galant
- Contacteer:
Dat zou wel beter zijn als ik ze kan passen
misschien bij de meeting in Meern als jij ze
dan nog hebt en ook daar heen ga :p
misschien bij de meeting in Meern als jij ze
dan nog hebt en ook daar heen ga :p
Huidige Galantpark
Ik neem ze mee! Ik doe er verder toch niets mee, en niemand dit te wachten op 3 van die dingen ipv 4, dus ik gooi ze daarna wel op m'n zoldertje 'wie weet' tenslotte 
- mitsu-galant
- Contacteer:
Oke top! Of misschien passen ze redelijk
en wil ik ze overnemen maar dat gaan we zien..
en wil ik ze overnemen maar dat gaan we zien..
Huidige Galantpark
Ja dat overnemen mag wel, maar zoals ik al schreef: ik heb er maar 3 (1 aan de voorzijde ontbreekt) dus ik denk niet dat je er echt blij van wordt. Maar voor de maatvoering neem ik ze uiteraard mee. Het kan geen kwaad om me daaraan te herinneren overigens 
Zo-even na 2 lagen hamilton zilver ook de blanke lak gespoten. Het is verdraaid lekker gelukt. Voor dit kleine spul gebruik ik een klein verfspuitje met een fijner naaldje en dat bevalt erg goed! Veel meer controle op dit soort klein spul.
Morgen kijken of ik het goed het geraakt overal, maar m'n gevoel zegt dat het voor in een garage niet veel beter kan
Zo-even na 2 lagen hamilton zilver ook de blanke lak gespoten. Het is verdraaid lekker gelukt. Voor dit kleine spul gebruik ik een klein verfspuitje met een fijner naaldje en dat bevalt erg goed! Veel meer controle op dit soort klein spul.
Morgen kijken of ik het goed het geraakt overal, maar m'n gevoel zegt dat het voor in een garage niet veel beter kan
- miss_laatjuh
Mooi man !! Ben benieuwd hoe t eruit ziet als ze er op zitten , naja in ieder geval hoe het er uit komt te zien , mooi word het zowiezo 
Re: VR2 - wielkastverbreders & interieur LEDs
Hehe... eindelijk zitten die wielkastverbreders + de bijbehorende extensies die naar de achterbumper doorlopen op de auto.
Het kostte wat meer tijd doordat ik wat laswerk cadeau kreeg toen ik de achterwielen weghaalde. Meteen maar goed gedaan, netjes afgewerkt, beschermd en de hele wielkuip schoongemaakt en een verse laag tectyl-meuk opgespoten. All well again!
Verder de auto weer even gewassen en toen alle lampjes in het interieur vervangen. Erg blij mee! Zie: http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... 825#p23741" onclick="window.open(this.href);return false;
Tijdens het monteren van de lampjes kwam ik erachter dat 2 van de 4 deur-schakelaars niet meer (goed) werkten. Dus die even eruitgehaald, opengemaakt, schoongemaakt, toefje vaseline en all is well again
En tenslotte de hagelnieuwe (!) VR4 engine cover gemonteerd. Soooooo sweet!
Het kostte wat meer tijd doordat ik wat laswerk cadeau kreeg toen ik de achterwielen weghaalde. Meteen maar goed gedaan, netjes afgewerkt, beschermd en de hele wielkuip schoongemaakt en een verse laag tectyl-meuk opgespoten. All well again!
Verder de auto weer even gewassen en toen alle lampjes in het interieur vervangen. Erg blij mee! Zie: http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... 825#p23741" onclick="window.open(this.href);return false;
Tijdens het monteren van de lampjes kwam ik erachter dat 2 van de 4 deur-schakelaars niet meer (goed) werkten. Dus die even eruitgehaald, opengemaakt, schoongemaakt, toefje vaseline en all is well again
En tenslotte de hagelnieuwe (!) VR4 engine cover gemonteerd. Soooooo sweet!
Dat ziet er wel goed uit 
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
netjes.
ziet er weer lekker uit.
ziet er weer lekker uit.
Co-founder of galantfans