VR2/50 shades - soon my love, soon!
Re: VR2 - kleine boem
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Tsja. Altijd jammer.
Gelukkig was je erbij, en die uitparkeerder ook!
Gelukkig was je erbij, en die uitparkeerder ook!
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gelukkig was je erbij dus geen schade zonder tegenpartij
Maar wel een partijtje kut, en een hoop werk weer om dat netjes te krijgen
Maar wel een partijtje kut, en een hoop werk weer om dat netjes te krijgen
- miss_laatjuh
- Provincie: Noord-Brabant
T zit je ook wel altijd mee!
Zonde man 
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: VR2 - WEER een andere setje koplampen - LED DRL!
De custom JDM projector HID xenon koplampen met smoked angel eyes en electrische hoogteverstelling (en compleet blacked-out) heeft nu eindelijk wat ik al lange tijd wilde: een DRL (achtige) LED strip! (ze staan nu gewoon aan de stadslicht-schakeling, dus de angel-eyes doen nu niets).
Sinds een poosje zijn dit soort prachtig egaal verlichtte flexibele strips te koop. Voor deze JDM koplampen heb je dan wel de langste versie van 85cm nodig om zoiets als dit te kunnen maken, maar... dan heb je ook wel een setje koplampen die de Galant rechtstreeks naar 2014 brengen!
I'm stoked!
Sinds een poosje zijn dit soort prachtig egaal verlichtte flexibele strips te koop. Voor deze JDM koplampen heb je dan wel de langste versie van 85cm nodig om zoiets als dit te kunnen maken, maar... dan heb je ook wel een setje koplampen die de Galant rechtstreeks naar 2014 brengen!
I'm stoked!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Weer erg mooi werk Mark. Voor mooie lampen dus in Gouda zijn ipv Eindhoven 
BMW e46 328
Very Nice, Me Like...

Ik heb ondertussen heel wat "daglichtlamp configuraties" gezien die ik allemaal niet "Je-van-het" vond. Maar deze..........
Dit is echt Back-to-the-Future. Welkom in 2014. Gaaf.
Dit is echt Back-to-the-Future. Welkom in 2014. Gaaf.
het wordt nog een ruimteschip 
mooi hoor
mooi hoor
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Super mooi! Echt prachtig! ben meteen verliefd op
Prachtig!
Geweldig mooi!
Veel mooier dan al die Renaults en Peugeots met hun DRL.
Geweldig mooi!
Veel mooier dan al die Renaults en Peugeots met hun DRL.
Ja,het is mooi,maar lijkt dat nou zo dat het niet veel licht geeft?En dat is toch de bedoeling...
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Die strips Joop? Ze zijn niet bedoeld om veel 'straallicht' te geven. Wel om op te vallen zodat men je (vooral overdag) goed ziet aankomen. Precies zoals ook de bedoeling is bij al die moderne auto's met dit soort verlichting.
Ja,maar als ik een Audi zie met zijn dagverlichting lijkt het veel meer licht.Nou kan dat aan de foto liggen,van daar dat ik het vraag..Of misschien komt het omdat je daar nog de ledjes van kan tellen en bij jou niet..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
nieuwe audi's hebben het zoals mark, dan kan je dus geen ledjes meer los onderscheiden. foto's maken van brandende lampjes is extreem moeilijk, het wordt bijna altijd of feller of juist minder fel vastgelegd/weergegeven dat heeft alles te maken met sluitertijden lichtgevoeligheid etc etc etc
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: VR2 - deur
Vandaag na het wassen van de VR2 (oh wat was dat nodig!!!) en van binnen schoonmaken (dat ging nog wel, vooral stofzuigen) ben ik maar ns begonnen om de reservedeur voor de bijrijderskant te prepareren (de deur die er nu in zit is een poosje terug door een ander ongenadig gedeukt). Dat hele prepareren blijft een enorme klus, iedere keer verbaast het me toch weer.
De deur die ik had staan was behoorlijk strak, 3 kleine putjes en een paar lakschadetjes. Aan de binnenrand van de onderkant bleek er echter in het midden net onder de kitrand een beginnend roestplekje te zijn. Kaalgehaald, anti-roest en later komt er 2K primer over. Dat houdt daarna wel weer 10 jaar
Ik wil ook (eindelijk) alle raamstijlen weer fris (glimmend) zwart gaan spuiten, dus dit wordt direct nummer 1!
De boel is nu geschuurd, strakgemaakt en morgen of anders komend weekend gaat ie in de primer. Can't wait!
De deur die ik had staan was behoorlijk strak, 3 kleine putjes en een paar lakschadetjes. Aan de binnenrand van de onderkant bleek er echter in het midden net onder de kitrand een beginnend roestplekje te zijn. Kaalgehaald, anti-roest en later komt er 2K primer over. Dat houdt daarna wel weer 10 jaar
Ik wil ook (eindelijk) alle raamstijlen weer fris (glimmend) zwart gaan spuiten, dus dit wordt direct nummer 1!
De boel is nu geschuurd, strakgemaakt en morgen of anders komend weekend gaat ie in de primer. Can't wait!
Word weer een zgan deur
zo te zien. Raamstijlen weer zwart maken staat ook nog ergens op mijn verlanglijstje.
BMW e46 328
- miss_laatjuh
Goed bezig , en die raamstijlen is zowat bij elke galant nodig ja 
Lekkerrrrr !!
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Gisterenavond die raamstijl gespoten. Jeeeeeeemig wat knapt dat op zeg! Ubervet. Jammer dat ik deze week geen tijd heb voor de deur laat staan de andere 3 deuren!
Re: VR2 - deur done!
Het was nog meer werk dan ik dacht. Helaas moest in namelijk ook de kabelboom overzetten aangezien de donordeur een afgeknipte stekker had, dus daar gaat toch stiekem behoorlijk wat tijd inzitten. En tsja... tuthola als ik dan ben, meteen alle rubbers heel netjes schoonmaken, net als het raam, en de extra kabel voor het knipperlicht in de zijspiegel, dus al met al ben je dan natuurlijk wel even zoet.
Het spuitwerk is behooooorlijk goed gelukt. Jammer dat een mug in de blanke lak z'n laatste rustplaats wilde hebben. Misschien is het er wel uit te poetsen.
Het blijft een klote kleur dat zilver, want er zit weer een kleine nuance in de grijstint, maargoed, als ik deze VR2 een naam zou moeten geven dan wordt het '50 tinten grijs'
Voorlopig kan ik er weer mee gezien worden vind ik!
Het spuitwerk is behooooorlijk goed gelukt. Jammer dat een mug in de blanke lak z'n laatste rustplaats wilde hebben. Misschien is het er wel uit te poetsen.
Het blijft een klote kleur dat zilver, want er zit weer een kleine nuance in de grijstint, maargoed, als ik deze VR2 een naam zou moeten geven dan wordt het '50 tinten grijs'
Voorlopig kan ik er weer mee gezien worden vind ik!
Maar ziet er stukken beter uit mark.
Beterrr!
En nu dat portier RA ...
En nu dat portier RA ...
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Hmmm, die veerpootbrug voorin biedt ook genoeg mogelijkheden hoor. En lekker warm als de buitentemperatuur daalt.KNOEI 8G schreef:Dan moet je toch echt een veerpootbrug achter plaatsen met een setje handboeien er aan vast!!
Als je erg kinky bent kun je zelfs de klep een stuk dichtdoen.
Maar eh, netjes Mark.
Cees, jij weet volgens mij de meest heette plekjes wel te vinden of niet?cvw schreef:Hmmm, die veerpootbrug voorin biedt ook genoeg mogelijkheden hoor. En lekker warm als de buitentemperatuur daalt.KNOEI 8G schreef:Dan moet je toch echt een veerpootbrug achter plaatsen met een setje handboeien er aan vast!!
![]()
Als je erg kinky bent kun je zelfs de klep een stuk dichtdoen.![]()
![]()
Maar eh, netjes Mark.Alles beter als met gegolfd plaatwerk rondrijden.
Re: VR2 - raamstijlen done!
De 3 resterende vervaagde raamstijlen strak glanzend zwart gespoten. Veel werk voor een stukje spuitwerk van een paar cm breed!
Shine on you crazy diamond!
Shine on you crazy diamond!
Mooi resultaat mark !
Nu maar weer opnieuw beginnen met kranten verzamelen
Nu maar weer opnieuw beginnen met kranten verzamelen
Dat ziet er goed uit!
Re: VR2 - windvangers erop
Na 2 jaar in de doos, zijn ze vandaag eindelijk op de auto gegaan.
Apart om hagelnieuwe windvangers uit te pakken en erop te plakken/klikken. Maar wat staat het weer dik & JDM
Apart om hagelnieuwe windvangers uit te pakken en erop te plakken/klikken. Maar wat staat het weer dik & JDM
Lekker is dat heh, nieuwe spullen op de auto
.
- miss_laatjuh
Very very nice !! Ik heb de raamstylen ,buiten ,op de parkeerplaats ,met een spuitbusje ,met een paar kranten en een rolletje plakband gedaan :p ... hoe lang ben je wel niet bezig geweest ? Ik vond het al lang duren haha
jemig, strak hoor!