Nogmaals voorstellen

Stel je hier even voor (plaatjes van je auto svp in ShowCase plaatsen). Een foto van jezelf is helemaal leuk!
Plaats reactie
Jerz
Provincie: Zuid-Holland

Nogmaals voorstellen

Bericht door Jerz »

Hoi Galant fans,

Bij deze wil ik mijzelf weer voorstellen op het nieuwe forum. Zie hieronder het oude bericht van het vorige forum!:

Gegroet Galant fans,

Bij deze wil ik mij graag voorstellen.
Mijn naam is Jeroen (24), en ik heb sinds een maand een Mitsubishi in mijn bezit. Het betreft een Galant 2.5 V6 Elegance uit 2001. Wat een heeeerlijke wagen zeg.

De Galant viel mij in eerste instantie op door het mooie uiterlijk, en na een hoop positieve gebruikers ervaringen te hebben gelezen, ben ik uiteindelijk gaan zoeken naar het V6 Elegance model.

Ik ben de 3de eigenaar van deze mooie wagen, de vorige eigenaar heeft de auto 9 jaar gereden. Daarvoor is de auto van Co Adriaanse geweest. Geintje zeker? Nee hoor, bloed serieus. Ik verklaarde de verkoper in eerste instantie voor gek, maar na wat research bleek het nog waar te zijn ook. Ook staat de koper in het onderhoudsboekje op de naam van AFC Ajax, en dan Co Aadriaanse. Een auto met geschiedenis dus! Gunstig ook dat ik ben opgevoed met Ajax, al moet ik zeggen dat voetbal mij verder bar weinig interesseerd.

Om nog wat over mijzelf te vertellen: Ik woon in het Westland, een streek in Zuid-Holland. De glazen stad, het land van de tomaten plukkers en hokboeren. Heerlijk!
Ik ben psychiatrisch verpleegkundige, en werk dus in de psychiatrie. Verder ga ik een aantal maal per week macho lopen doen in de sportschool, en speel ik zo nu en dan een game.

Wat betreft mijn Galant, ik ben van plan er verder weinig aan te veranderen.
Ik wil de "afneembare" trekhaak er nog af zien te krijgen, die momenteel vast geroest zit. Wellicht komt er nog een achter spoiler op, een kleine subtiele. Ook kan ik niet wachten om mijn LM velgen met zomerbanden er onder te gooien, maar dat is nu nog even geen goed idee.

Goed, genoeg geluld voor nu.

Später! :agree:

Edit: Zie ik tot mijn schrik dat ik nog geen foto's heb gepost! Bij deze:
Auto net na aanschaf.
Auto net na aanschaf.
IMG_2802resize.jpg
Met nieuwe schoenen.
Met nieuwe schoenen.
IMG_3577.jpg
IMG_3578.jpg
Trekhaak moet er nog steeds af. Moet maar eens een keer bruut geweld gaan toepassen...:P
Trekhaak moet er nog steeds af. Moet maar eens een keer bruut geweld gaan toepassen...:P
Laatst gewijzigd door Jerz op 24 jul 2012, 19:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Alphamage
Provincie: Noord-Holland

Re: Nogmaals voorstellen

Bericht door Alphamage »

Welkom terug op het nieuwe forum. Ben benieuwd naar de foto's! Moest lachen om de "afneembare" trekhaak. :P
White_VR4

Bericht door White_VR4 »

Welkom terug op GF :bye
Boed
Provincie: Gelderland

Bericht door Boed »

misschien zit de afneembare trekhaak wel op slot, ipv vast geroest XD. Heb er zelf ook 1 namelijk.
marksanne

Bericht door marksanne »

Wederom welkom!!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Jan

Bericht door Jan »

He Jerz, we maken binnenkort nog een afspraak om te poetsen zoals beloofd....... ! ;)
Afbeelding
Jerz

Bericht door Jerz »

Lijkt me top Jan!
En de trekhaak zit overigens niet op slot haha, zo ver was ik gelukkig wel:p
Jerz

Bericht door Jerz »

Heb er even wat foto's bij gezet.
De velgen komen daarop helaas niet helemaal lekker uit de verf, in het echt is de diepte van de velgen beter zichtbaar.

Een paar weken geleden ben ik langs de werkplaats van MD performance geweest voor een flush en nieuwe olie van Amsoil. Top spul! Heeft de tikkende kleppen weg gekregen. Bedankt daarvoor nog:D
KNOEI 8G
Provincie: Noord-Brabant

Bericht door KNOEI 8G »

Strakke wagen!! :yes: :yes:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voorstellen”