sommige zullen mij misschien al kennen
Ik ben Ivan, woon in Teteringen (klein dorpje tegen Breda aan) ben 25 jaar en rij nu 6 jaar galant.
Mijn vorige was 8G uit 2000 een 2.5 V6
die heb ik 5,5 jaar met veel plezier gereden, flink wat aan geknutseld en verbouwd.
Maar die is helaas 1 oktober 2011 overleden.
Door een ontwijk manoeuvre met 100 km/u tegen een stoeprand aan geknald (kwam iemand uit een zijweg die had mij niet gezien (niet denken rij dan ook geen 100 km/u... dat was de snelheidslimiet)) paar meter gevlogen en hard in het gras terecht gekomen. Was helaas weinig van over.
Hoewel ik er heel hard van baalde was het een geluk bij een ongeluk.
Want nu kon ik eindelijk mijn droomauto kopen... Een Vr-4
MD had een hele mooie zwarte Vr-4 te koop staan in Engeland, maar die kerel wou hem niet verkopen aan een buitenlander... helaas...
Maar niet veel later kwam hij met een mooie Vr-4 Ralliart... die kon ik natuurlijk niet weigeren!
Foto's uit de UK Na Lang wachten eindelijk bij MD voor de deur: Interieur: Op NL kenteken (de grote kleintjes waren toen nog in bestelling) Zonder motorkap samen met mijn andere schatje: Met carbon motorkap: (oude galant op de oprit)
En nog een samen met de galants van Legnumfan en John-co: Rij deze auto nou vanaf december en heb er nog niks aan te klagen. Ik dacht dat het niet veel beter kon als mijn oude V6... maar wel dus!
rij iedere dag met plezier in deze wagen.