Ik ga jullie verlaten

Post hier je fun, ga volledig off-topic of klets erop los tot je een ons weegt!
Plaats reactie
M-REC
Provincie: Flevoland

Ik ga jullie verlaten

Bericht door M-REC »

Ik zit dit nu met tranen in mijn ogen te typen..................ik ga afscheid nemen van jullie :( .
Aan mijn auto komen teveel onkosten ( banden 4x, remschijven 4x, draagarm, gastank vertoond weer kuren, uitlaat lek, aandrijashoes scheurtje in, .....en ja die spatborden,,,,zucht :x: ) dus hebben we besloten voor een andere auto, eigenlijk kan ik geen afscheid nemen van de Galant maar na nachten wakker liggen hebben we besloten om een andere te kopen.
Ik ben echt gehecht aan de Galant maar om iets te kopen in die richting valt niet mee, we hadden onze zinnen gezet op een Mitsu Lancer Wagon...........we hebben er 5 bekeken overal in Nederland,,,,maar wat vallen ze tegen kwa uiterlijk :no: , krasjes, deuken , roest bij raamspijlen, roest achterklep,,,,enz. Jammer want de auto op zich is mooi!

We hebben nu gekozen voor een....................................................................Mazda 6 uit 2004.
O.k ik weet dat "roestige spatborden" ook behoren tot een kwaal van Mazda 6 behoren, maar ik ga dit met een forum lid van Mazda 6 gelijk aanpakken!

Ik wil iedereen bedanken voor al jullie info en meetings die ik de afgelopen 4,5 jaar met jullie heb mogen beleven!!!!!!!!!!!!!!
Zonder slijmerig over te komen waren dit 4,5 jaren van mooie herinneringen,,,,,,,,,,,,,,en dat meen ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beste forumleden,,,,,,,ik hoop dat jullie nog lang mogen genieten van jullie mooie Galant....ik mis hem nu al!!!!!!

Groetjes Michel m rec
Bijlagen
DSC08104.JPG
Fluff
Provincie: Noord-Brabant

Re: Ik ga jullie verlaten

Bericht door Fluff »

Het is nog sunt, maar je hebt er in ieder geval een betrouwbare auto voor terug gekocht!
Succes met het verwerken van het verdriet en misschien zien we je nog ooit terug!
KNOEI 8G
Provincie: Noord-Brabant

Bericht door KNOEI 8G »

En jij bedankt voor de gezelligheid michel!!!
Het is wel een nette en waardige opvolger hoor :yes: :yes:
Afbeelding
martijn
Provincie: Zuid-Holland

Bericht door martijn »

Heel veel plezier met je mazda 6 ! :)
ProXar
Provincie: Gelderland

Bericht door ProXar »

Nette auto toch? En ik ga er vanuit dat je als voormalig Mitsu rijden ook van harte welkom bent op het forum, ook zonder Galant :)
menno3x8g
Provincie: Groningen

Bericht door menno3x8g »

Ik ken de kwaliteit van de Mazda 6 serie: top!
En dat geldt ook voor de Galant!
Veel veilige kilometers!
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
M-REC

Bericht door M-REC »

Bedankt voor jullie reactie's. Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik op het nieuwe forum niet meer zo actief ben geweest als op het oude forum, maar was toch al wat langer bezig om naar een andere auto te kijken vandaar dat ik niet zoveel op het forum was, afscheid zat er aan te komen.

Maar ik zal dit forum ook zeker in de gaten houden om evt wat tips of bevindingen van mij te delen met andere ;) .
ghino

Bericht door ghino »

mazda 6 zijn erg mooie wagens.
zat me ene ook stiekum naar te gluren.
andere oog corrigeerde hem gelijk tesamen met me pinpas hehe
M-REC

Bericht door M-REC »

ghino schreef:mazda 6 zijn erg mooie wagens.
zat me ene ook stiekum naar te gluren.
andere oog corrigeerde hem gelijk tesamen met me pinpas hehe
Ik snap wat je bedoeld Jac, maar ook deze auto's zijn niet al te duur meer, ok plus minus 5 ben je wel kwijt maar dat was ik ook bijna kwijt aan deze Galant 5 jaar terug, dus valt mee hoor,,,maar toegegeven ook 5000 is een heel bedrag (ook voor mij ;) )
foks

Bericht door foks »

veel plezier met de mazda en ........ tot ziens? :D
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Xenon
Provincie: Niedersachsen (D)

Bericht door Xenon »

Ha Michel,

Mooi gescoord, die 6! ;) Nix mis mee!
Integendeel... ze staan bekend als uiterst betrouwbaar, dus een goede keuze.
Daarnaast zal ik je bekennen dat als ze met een zespitter leverbaar waren geweest, de kans niet eens zo heel klein zou zijn geweest dat er eentje daarvan hier op de oprit was beland :shock: :x: :roll: :yes: .
Maar je gaat ons verlaten? Da's natuurlijk jammer. Maar in dat geval bedankt voor je leuke bijdragen op GF en heel veel plezier toegewenst met je nieuwe aanwinst.
We laten je account voorlopig gewoon intact, voor het geval je toch 'heimwee' mocht krijgen :uhu:. Een Galant-besmetting is namelijk nogal hardnekkig en moeilijk vanaf te komen :yes:

Het ga je goed :bye
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
M-REC

Bericht door M-REC »

;) Bedankt voor je leuke reactie Vincent, ik mis mijn Galant nog steeds hoor al rijdt dit erg goed, maar heimwee zal ik altijd houden wat er ook voor de deur staat, Galant was een fijne auto!!! Maar je merkt verschil hoor met die Galant en deze ( 1.8) bij de Galant "gas indrukken en whoeps daar ging ie!!) Deze is toch wat minder, maar geeft niet ik ben toch niet zo een scheurder meer!

En laat als je wilt mijn account nog maar even aan, want ik kan het toch niet laten om zo af en toe even te kijken naar die mooie Galant's.

Ik zal nog even wat foto's posten van mijn nieuwe (als dat mag) en dan is het over en uit (slik snik) :x: :no: :(

Grt en nogmaals dank iedereen

Michel Hemelrijk
Emmeloord
marksanne

Bericht door marksanne »

Michel, zo'n Mazda 6 is niets mis mee! Ik moet zeggen dat ik ook wel ns met een schuin oog naar die Mazda 6's kijk, gewoon omdat ik het mooie auto's vindt. En al helemaal die van het recente type. Mijn beide achterbuurmannen hebben er allebei een. Ik kwam laatst onderweg een mooie witte Madza6 tegen, volgens mij zo'n MPS (snel) type:
mazda6.jpg
Veel plezier met de nieuwe auto en joh, check af 'n toe nog 'ns in als je toch weer even wil meekijken/kletsen. En mooie foto's posten: tuurlijk. doen.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Plaats reactie

Terug naar “Kletsen / off-topic / fun / flauwekul”