Aan mijn auto komen teveel onkosten ( banden 4x, remschijven 4x, draagarm, gastank vertoond weer kuren, uitlaat lek, aandrijashoes scheurtje in, .....en ja die spatborden,,,,zucht
Ik ben echt gehecht aan de Galant maar om iets te kopen in die richting valt niet mee, we hadden onze zinnen gezet op een Mitsu Lancer Wagon...........we hebben er 5 bekeken overal in Nederland,,,,maar wat vallen ze tegen kwa uiterlijk
We hebben nu gekozen voor een....................................................................Mazda 6 uit 2004.
O.k ik weet dat "roestige spatborden" ook behoren tot een kwaal van Mazda 6 behoren, maar ik ga dit met een forum lid van Mazda 6 gelijk aanpakken!
Ik wil iedereen bedanken voor al jullie info en meetings die ik de afgelopen 4,5 jaar met jullie heb mogen beleven!!!!!!!!!!!!!!
Zonder slijmerig over te komen waren dit 4,5 jaren van mooie herinneringen,,,,,,,,,,,,,,en dat meen ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste forumleden,,,,,,,ik hoop dat jullie nog lang mogen genieten van jullie mooie Galant....ik mis hem nu al!!!!!!
Groetjes Michel m rec