Aloha iedereen
Aloha iedereen
Hallo
Ik ben Rumen. Ik kom uit buitenland (Bulgarije). Ik woon in Nederlands van 2008. Mijn Nederlandse taal is nog slecht en ik hoop dat iedereen zal begrip wat ik schrijf verder in deze forum.
Met vriendelijke groet,
Rumen
Ik ben Rumen. Ik kom uit buitenland (Bulgarije). Ik woon in Nederlands van 2008. Mijn Nederlandse taal is nog slecht en ik hoop dat iedereen zal begrip wat ik schrijf verder in deze forum.
Met vriendelijke groet,
Rumen
Re: Aloha iedereen
Welkom hier.
Jou Nederlands is wel goed, kan in ieder geval wel alles goed begrijpen wat je zegt.
Foto's van jou auto en info over aanpassingen van je galant vinden de meesten hier ook wel leuk om te zien of lezen
Jou Nederlands is wel goed, kan in ieder geval wel alles goed begrijpen wat je zegt.
Foto's van jou auto en info over aanpassingen van je galant vinden de meesten hier ook wel leuk om te zien of lezen
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Welkom op GF, Rumen.
Maak je geen zorgen over je Nederlands, dat is hele stukken beter dan ons Bulgaars
. Jou begrijpen lijkt me reuze mee te vallen, anders vragen we wel verder
Maar vertel eens: Je hebt een Mooie 8G op 19" wielen... Hoe lang heb je de auto? Welke auto('s) heb je ervoor gereden?
We zijn benieuwd.
Maak je geen zorgen over je Nederlands, dat is hele stukken beter dan ons Bulgaars
Maar vertel eens: Je hebt een Mooie 8G op 19" wielen... Hoe lang heb je de auto? Welke auto('s) heb je ervoor gereden?
We zijn benieuwd.
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Welkom Rumen!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
welkom hier!
erg dikke galant!
erg dikke galant!
Welkom hier, en oooooo wat staan die 19'' dik onder je wagen!! En meer info over je wagen is altijd leuk!
welkom, have fun
Bedankt mensen voor de warme welkomst. Nou kleijn beetje historie van me en mijn auto ('s).
Ik ben 27 jaar. Ik werk als een zelfstandige schilder. Hobby's autos en veel meer.
My first love. Dit is een Skoda 120l 1986 dus een oldtimertje.

Helaas de Skoda zit in Bulgarije. Misschien straks ga ik de auto ophalen.
Verder heb ik een Citroen Xantia 1998.

Een Citroen Berlingo (mijn bedrijfauto)

And of course my lovely Galant

Over de Galant. Ik heb een sportophanging. Rode veren met Monroe reflex adventure schokbrekers. Sport uitlaat denk ik. Ik zal even foto's maken. Verder gewoon een normale Galant. Maar Galant is nooit normaal
Ik ben 27 jaar. Ik werk als een zelfstandige schilder. Hobby's autos en veel meer.
My first love. Dit is een Skoda 120l 1986 dus een oldtimertje.

Helaas de Skoda zit in Bulgarije. Misschien straks ga ik de auto ophalen.
Verder heb ik een Citroen Xantia 1998.

Een Citroen Berlingo (mijn bedrijfauto)

And of course my lovely Galant

Over de Galant. Ik heb een sportophanging. Rode veren met Monroe reflex adventure schokbrekers. Sport uitlaat denk ik. Ik zal even foto's maken. Verder gewoon een normale Galant. Maar Galant is nooit normaal
Wat een beauty man ! Echt strak!
Welkom!
En wat staan die velgen hem goed zeg..
En wat staan die velgen hem goed zeg..
Welkom hier!
Die skoda is ook wel een geinig autootje!
En de galant ziet er natuurlijk ook goed uit
Die skoda is ook wel een geinig autootje!
En de galant ziet er natuurlijk ook goed uit